کد خبر : 1618931 | 30 خرداد 1398 ساعت 19:43 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

داگلاس کاستا:

فقط نیمار می داند به چه تیمی خواهد رفت

روز به روز بر شایعات جدایی نیمار از پی اس جی و بازگشت احتمالی او به بارسلونا افزوده می شود.

فقط نیمار می داند به چه تیمی خواهد رفت

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در سال 2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست تا گرانقیمت ترین بازیکن دنیا شود. اما حضور او نیز به قهرمان فرانسه برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمکی نکرد.

سه روز پیش، ناصر الخلیفی در یک مصاحبه طوفانی و غیرمنتظره با فرانس فوتبال، ستاره های مشهور تیمش را به باد انتقاد گرفت و تعهد آنها را زیر سوال برد. او تاکید کرد که دیگر بازیکن سلبریتی جذب نخواهد کرد و هیچ رفتار غیرورزشی و کم کاری را تحمل نخواهد کرد. الخلیفی گفت که هر کسی با پروژه او مخالف است، می تواند از باشگاه برود.

 

 

1414159

 

 

از نگاه رسانه های اسپانیایی، هدف اصلی انتقادات او کسی جز نیمار نبود. ستاره برزیلی که این روزها مصدوم است و در برزیل حضور دارد، این پیام را به روشنی دریافت کرده و در پاسخ به آن گفته است:« از حضور در پی اس جی پشیمانم و می خواهم به خانه ام(بارسا) برگردم. جایی که هرگز نباید ترکش می کردم.»

 

به نظر می رسد که نیمار در حال حاضر آماده جدایی از پی اس جی است و بارسلونا و رئال مادرید خواهان جذب این بازیکن هستند.

 

 

1414158

 

 

داگلاس کاستا بال چپ یوونتوس درباره تصمیم نیمار برای آینده گفت:« هیچ ایده ای ندارم که نیمار به چه تیمی خواهد رفت. حدس میزنم که به جز خود نیمار هیچکس دیگری نیز اطلاعی نداشته باشد. این یک تصمیم بسیار شخصی است اما او بهترین تصمیم را برای زندگی حرفه ای خود خواهد گرفت.»

 

کاستا همچنین درباره حضور مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس گفت:« من شخصا ساری را نمی شناسم. وقتی در ناپولی بود، کارش را می دیدم و باور دارم که او مربی بزرگی است چرا که سال اولی که به ایتالیا آمدم، او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. فکر می کنم همه ما بتوانیم با حضور ساری پیشرفت کنیم.»

دیدگاه‌ها