کد خبر : 1617892 | 25 خرداد 1398 ساعت 20:45 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش: دیدار با آرژانتین بازی مرگ و زندگی نیست

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کلمبیا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با آرژانتین حاضر شد.

کی روش: دیدار با آرژانتین بازی مرگ و زندگی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بامداد فردا رقابت های کوپا آمه ریکا 2019 برای تیم ملی کلمبیا آغاز خواهد شد و شاگردان کارلوس کی روش در اولین گام دیدار با آرژانتین را پیش رو دارند. کی روش در مورد شرایط تیم خود و البته امیدهای کلمبیا برای موفقیت در کوپا آمه ریکا 2019 صحبت کرد.

 

شرایط فعلی تیم: "ما در حال تلاش برای ساخت یک گروه منسجم و متحد هستیم و حالا تمام 23 بازیکن کلمبیا برای این بازی آماده بوده و همه می توانند بازی کنند. چند هفته قبل شرایط آسان نبود، اما حالا من خوشحالم که به لطف تلاش کادر فنی و پزشکی، شرایط بسیار خوب است."

 

دیدار با آرژانتین: "ما رو به جلو حرکت می کنیم اما احترام زیادی برای تیم رقیب و هواداران آن قائلیم. ما با نگرشی توام با فروتنی و احترام اما مبارزه طلبانه، به آرژانتین احترام می گذاریم، اما مهم ترین موضوع احترام به خودمان است.

 

1413238

 

ما قصد داریم با اعتماد به نفس و آرامش فوتبال بازی کنیم زیرا فوتبال موضوعی برای لذت بردن است، ما آماده هستیم که در این شرایط زندگی کنیم. دیدار با آرژانتین بازی مرگ و زندگی نیست زیرا فینال بازی ها نخواهد بود و کلمبیا باید مبارزه طلب و با یک استراتژی دقیق به میدان برود.

 

رقابت های کوپا آمه ریکا قدیمی و بسیار سخت بوده و در کل فوتبال در آمریکای جنوبی بسیار دشوار است و نتایج این موضوع نشان می دهد. 14 قهرمانی برای آرژانتین و 8 عنوان برای برزیل، اما ما نیز اعتماد به نفس زیادی داشته و تلاش می کنیم در میان بهترین ها جای بگیریم، این رویا ماست.

 

به دلیل کیفیت فنی بازیکنان، همیشه رویا مربیگری در این منطقه برای همه مربیان وجود دارد. اینجا فوتبال جادویی، باتکنیک، فانتزی و خلاقانه است و هدایت کلمبیا برای من افتخار بزرگی است. من نه، مهم کلمبیا است، بازیکنانم باید با آزادی، شجاعت و امید بازی کنند و این یک فرصت جدید برای کلمبیا است و ما نمی خواهیم آن را از دست بدهیم."

دیدگاه‌ها