کد خبر : 1614821 | 09 خرداد 1398 ساعت 23:30 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن: می‌خواهم قهرمانی CL در رزومه‌ام باشد

کریستین اریکسن، بازی‌ساز دانمارکی تاتنهام می‌گوید آرزو می‌‌کند عنوان قهرمانی اروپا با پیراهن تاتنهام به رزومه‌ فوتبالی‌اش اضافه شود.

اریکسن: می‌خواهم قهرمانی CL در رزومه‌ام باشد

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن،  ستاره دانمارکی و بازی‌ساز تاتنهام در آستانه فینال چمپیونزلیگ که شنبه‌شب بین این تیم و لیورپول برگزار خواهد شد می‌گوید فعلا به بازار نقل و انتقالات و شایعات هیچ توجهی ندارد و تمام حواسش را به تیمش داده چون آرزو دارد عنوان قهرمانی اروپا با پیراهن تاتنهام به رزومه فوتبالی‌اش اضافه شود.

 

1402347

 

اریکسن از جمله بازیکنانی است که اخیراً گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده‌ او و وضعیتش در بازار نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده بود. چرا که اریکسن به  آخرین سال قراردادش با تاتنهام نزدیک می‌شود و هنوز قراردادش را تمدید نکرده است. عمده شایعات مربوط به اریکسن درباره احتمال انتقال او به بارسلونا یا رئال مادرید بوده است.

 

اما اریکسن در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت او و تیمش با اعتماد به نفس در فینال لیگ قهرمانان بازی خواهند کرد. اریکسن گفت:" ما در فینال پا پس نخواهیم کشید و رویایمان این است که در پایان بازی جام را روی دست بگیریم. ما این را در فکرمان بارها و بارها می‌بینیم. ولی می‌دانیم که ساده بدست نخواهد آمد".

 

1402146

 

ستاره دانمارکی تاتنهام در ادامه گفت:" من شش سال پیش به تاتنهام آمدم و روند پیشرفتم در این باشگاه در این مدت همیشه صعودی بوده. ما سالها جزء چهار تیم اول جدول بودیم و در لیگ قهرمانان بازی می‌کردیم. برای همین قهرمانی در این رقابتها برای ما واقعا شیرین خواهد بود".

 

اریکسن در ادامه اضافه کرد:" قهرمانی چمپیونزلیگ افتخار واقعا خاصی است. چیزی که هر فوتبالیستی رویایش را در سر دارد. من خیلی دوست دارم قهرمانی چمپیونزلیگ را در رزومه‌ام داشته باشم".

 

 

دیدگاه‌ها