کد خبر : 1616595 | 19 خرداد 1398 ساعت 14:19 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

وزارت ورزشی حرفی دارد بیاید و بگوید؛

تاج: من نمی دانم مازیار ناظمی کجای ماجرا است!

مهدی تاج در پایان نشست خبری ای که امروز برگزار کرد، اعلام کرد همچنان پیگیر واکنش رسانه ها و انتقاداتشان به اتفاقات بازی فینال در اهواز است.

تاج: من نمی دانم مازیار ناظمی کجای ماجرا است!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات فینال جام حذفی انتقادات زیادی به همراه داشت. وقتی این اتفاقات در حال رخ دادن بود، برخی از نمایندگان مجلس با انتشار توئیت به انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال پرداختند و وزارت ورزش هم واکنش تندی به بی مسئولیتی های رخ داده داشت.


در این بین رسانه های مختلف هم به انتقاد از مسئولین فدراسیون فوتبال پرداختند و البته برخی از آنها خیلی تند از فدراسیون و مهدی تاج انتقاد کردند. یکی از این رسانه ها ایران ورزشی بود که با تیتر "ستاره ششم تقدیم به تاج" به حوادث ایجاد شده در اهواز واکنش نشان داد و روزنامه گل هم این تیتر را برای روز بعد خود انتخاب کرد " سازمان سیرک" .


مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال امروز نشستی خبری برگزار کرد و حرف های خود را با اتفاقات رخ داده در فینال جام حذفی آغاز کرد. او حرف هایش را سپس با اشاره به این نکته ادامه داد: « از بعضی رسانه ها نیز انتظار ویژه ای داریم. رسانه ای مثل رسانه خود دولت، روزنامه ایران، باید بداند ما از آن ها انتظار بیشتری داریم.»


این حرف های تاج سبب شد تا در پایان نشست خبری رئیس فدراسیون یکی از خبرنگاران روزنامه ایران خود را به پشت تریبون برساند و مواضع روزنامه اش را بیان کند. او گفت: « فینال جام حذفی در استان بسیار مهمی برگزار شده. سوال من این است بازگرداندن چند باره تماشاگران به ورزشگاه تشویش اذهان عمومی است یا تیتر روزنامه ایران ورزشی؟ چرا که شما در مصاحبه خود از کلمه تشویش در رابطه با تیتری که روزنامه ایران ورزشی به کار برده، استفاده کرده اید. ضمن اینکه خبرگزاری های دیگر هم در این چند روز از فدراسیون انتقاد کرده اند و شما فقط رسانه ما را دیده اید.»


تاج پاسخ داد: « ببینید هنوز هم می گویم ایران ورزشی روزنامه دولت است. خیلی ها از ما انتقاد کرده اند و طبیعی هم بوده، چون در اهواز اتفاقات خوبی رخ نداد ولی نحوه ای که انتقاد شد، روش درستی نبود و ما همچنان از طریق مبادی دیگر پیگیر هستیم.»


تاج در ادامه به واکنش های وزارت ورزش و به خصوص توئیت های منتشر شده توسط مازیار ناظمی که عملکرد فدراسیون را به چالش کشیده بود، زیر سوال برد و توضیح داد: « آقای مازیار ناظمی باید خودش به ما توضیح دهد و من نمی دانم کجای ماجرا است. اگر وزارت ورزش صحبتی با ما دارد، باید بیاید و به ما بگوید.»

دیدگاه‌ها