کد خبر : 1617242 | 22 خرداد 1398 ساعت 15:05 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی دستیاران استراماچونی آخر وقت امروز

منزوی:آرزوی هرکسی است که در استقلال کار کند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید هیچ صحبتی در مورد انصراف استراماچونی از حضور روی نیمکت استقلال به میان نیامده است.

منزوی:آرزوی هرکسی است که در استقلال کار کند

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با شبکه خبر در واکنش به شایعه انصراف استراماچونی از حضور روی نیمکت استقلال تهران گفت: من نمی دانم این حرف را به چه کسی زده است. همکاران ایشان دو روز پیش آمدند ایران و از امکانات بازدید کردند. جلسه ای با آنها داشتیم و امروز از ایران تشریف بردند. حالا چطوری هنوز به مقصد نرسیده اند، این اخبار پیچیده، ما که بی خبر هستیم.


وی ادامه داد: ما منتظریم که ایشان قراردادی که به صورت ایمیلی تایید کرده اند را امضا کنند و بفرستد. اینکه نقل قول شده از یکی از اعضای هئیت مدیره درست نیست. چون ما که 5 نفر هستیم و این نقل قول از ما نیست؛ شاید این نقل قول مربوط به هیئت مدیره های خیلی قبل تر استقلال بوده است.


پس شما این موضوع که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که رای استراماچونی زده شده را تایید نمی کنید؛ منزوی پاسخ داد: نه چون همکاران ایشان که برای بررسی آمده اند، تازه برگشته اند و هنوز به مقصد نرسیده اند این اتفاق رخ دهد.


او در ادامه به جلسات مثبتی که برگزار شده اشاره کرد و گفت: اتفاقا خیلی جلسات مثبت و سازنده ای برگزار شد و فکر می کنم که آرزوی هر کسی است تا در این شرایط با این تیم و این کشور کار کند.


منزوی در پاسخ به این سوال که همچنان امیدوار باشند، توضیح داد: امید ما که به ایشان نیست. امید ما اول با خداست و تیم ما خیلی با ریشه تر از این حرف ها است. ولی با ایشان توافقات کلی را آقای فتحی انجام داده اند و گفته بودند می خواهیم ببینیم. حالا هم منتظریم پس از بازگشت نظر نهایی خود را به ما بدهند.


در ادامه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به مشکلات مالی باشگاه اشاره کرد که او اضافه کرد: ما مشکلات بزرگ تری در استقلال داشتیم. ما منابع مالی در اختیار نداشتیم ولی با مساعدت همه در حال حل و فصل است. خدا را شکر هواداران بزرگی داریم.


او در پاسخ به دستیارهای ایرانی استراماچونی هم توضیح داد: اسامی زیاد است ولی اجازه بدهید نظر ایشان را بگیریم. 4، 5 نفر از پیشکسوتان نامدار باشگاه هستند ولی ضمن عذرخواهی از شما و همه تا آخر امروز وقت می خواهیم تا نام آنها را اعلام کنیم.

دیدگاه‌ها