کد خبر : 1624279 | 25 تیر 1398 ساعت 14:35 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار لمپارد به بایرن در مورد هادسن اودوی

سرمربی چلسی تحت هیچ شرایطی موافق جدایی هادسن اودوی و انتقال او به تیم قرمزپوش مونیخ نیست.

هشدار لمپارد به بایرن در مورد هادسن اودوی

به گزارش "ورزش سه"، علاقه بایرن مونیخ به جذب کالوم هادسن اودی اتفاق جدیدی نیست. بایرنی ها در نقل و انتقالات زمستانی تلاش زیادی کردند تا این پدیده جوان انگلیسی را به خدمت بگیرند اما چلسی مقاومت به خرج داد و در نهایت هادسن ماندنی شد.

بایرن بعد از جدایی دو بازیکن کهنه‌کارش، آرین روبن و فرانک ریبری، مصمم است وینگری بااستعداد به ترکیب خود اضافه کند و گفته می شود هادسن اودوی یکی از اصلی‌ترین گزینه هایی است که به این منظور انتخاب کرده است.

 

 

1419875

 

ستاره جوان در مقطع پایانی فصل گذشته از ناحیه آشیل پا مصدوم شد و فعلا قادر به حضور در تمرینات پیش فصل هم نیست؛ با این حال بایرنی ها همچنان مصر به جذب او هستند و حتی اخیرا حسن صالیحمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن) صراحتا به این امر اعتراف کرد.

قرارداد هادسن اودوی با چلسی تا پایان ژوئن 2020 اعتبار دارد و اگر قرارداد او تمدید نشود، فصل بعد بازیکن آزاد خواهد بود. او پیشنهاد دستمزد هفته ای 95 هزار پوند را رد کرده است.

 

فرانک لمپارد اسطوره باشگاه چلسی که اخیرا به عنوان سرمربی در این تیم منصوب شد، در مورد احتمال رفتن هادسن اودوی به بایرن گفت:« خیر، چنین چیزی ممکن نیست. البته که خواهان تمدید قرارداد هادسن اودوی هستم و می خواهم او با ما بماند. قبل از حضورم در چلسی این را گفته بودم و حالا هم تاکید دارم که او قراردادش را تمدید کند. کالوم می تواند برای چلسی و تیم ملی انگلیس، یک ستاره ارزشمند باشد.»

 

لمپارد ادامه داد:« همه می دانند که من نگاهی ویژه به آکادمی باشگاه و بازیکنان جوان دارم. برای من سن و سال مهم نیست و فقط کارایی بازیکن اهمیت دارد. اینگونه بازیکنان باید تفاوت ها را رقم بزنند و خودشان را به ترکیب اصلی تحمیل کنند.»

 

دیدگاه‌ها