کد خبر : 1625724 | 01 مرداد 1398 ساعت 17:19 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی مانع از ورود غلامی به حاشیه

سرمربی استقلال خیلی سریع با یک اقدام حرفه ای به حاشیه ها درباره غلامی پایان داد.

استراماچونی مانع از ورود غلامی به حاشیه

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی عصر روز دوشنبه با امضای قراردادی دو ساله رسما استقلالی شد و ساعاتی بعد از این انتقال شایعاتی درباره عدم علاقه استراماچونی به این بازیکن مطرح شد؛ شایعاتی که به موضوع اختلاف میان مدیران استقلال اشاره داشت و در نهایت اما از سوی هیچکس در باشگاه استقلال تایید یا تکذیب نشد تا غلامی صبح سه شنبه در محل تمرین حاضر شود.


مدافع تازه وارد استقلالی ها بر خلاف دیگر بازیکنان قبل از شروع تمرین به همراه سرمربی و سرپرست استقلال عکس یادگاری انداخت و سرمربی آبی ها دست در دست کنار او حاضر شد تا نشان دهد بر خلاف شایعات، به این بازیکن علاقه دارد و جذب این بازیکن کاملا با هماهنگی او بوده است.


این رفتار استراماچونی در شرایطی که به نظر می رسید برخی جریان ها قصد داشتند تا او را برای اختلافات داخلی مصادره کنند باعث شد تا غلامی خیلی زود از حاشیه ها دور شود و البته خود استراماچونی نشان داد در موضوعات داخلی تیم مسائل فنی برای او اولویت اول و اصلی است.


غلامی بعد از موفقیت در تست های پزشکی از روز چهارشنبه با استقلالی ها تمرین می کند و با توجه به کمبود نفرات در خط دفاعی استقلال می تواند به حضور در ترکیب این تیم برای فصل جدید امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها