کد خبر : 1624202 | 25 تیر 1398 ساعت 10:33 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلی برای مادر که پخش نشد! (عکس)

ابوالفضل رزاقپور اگر چه در یکی دو فصل اخیر خیلی فرصت حضور در ترکیب تیم پیکان را پیدا نکرده است اما یکی از جوان های خوب فوتبال ایران است.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ تیم امید که ضربات کاشته خوبی می زند در بازی علاقه خاصی به پیشروی و باز کردن دروازه حریف دارد و دیروز در بازی با تیم ملی هم این اتفاق برای او رخ داد. او در تعقیب یک توپ مرده تیم امید را به گل رساند تا تیم امید دست خالی میدان را ترک نکند.

 

شادی بعد از گل او در استادیوم خالی از تماشاگر نیز در نوع خود جالب بود. او که شاید ایمان داشت در این بازی گل می زند روی پیراهن خود از شعاری رونمایی کرد که تقدیر از مادر بود. حرکتی که با تحسین همبازیانش مواجه شد. پیش از ابوالفضل رزاقپور، مرتضی پورعلی گنجی دیگر بازیکن مازنی تیم ملی در جام ملت های آسیا جلوی دوربین های تلویزیونی بر دست مادر خود بوسه زد تا نشان دهد قدردان زحمات او است. حیف که این بازی پخش تلویزیونی نداشت و مادر ابوالفضل رزاقپور نتوانست صحنه گل پسرش و تقدیر از خویش را ببیند.

 

یکی از تماشاگران ویژه این دیدار حسین فرکی مربی تیم پیکان بود و شاید به واسطه گلزنی ابوالفضل رزاقپور دراین دیدار در ادامه مسیر فرصت بازی بیشتری به این بازیکن بدهد. مدافع چپ تیم امید در سال های اخیر حضور در جام ملت ها و جام جهانی جوانان را تجربه کرده است و طبیعتا می تواند در بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو مهره باتجربه ای برای تیم امید باشد. خیلی از همبازیان رزاقپور هم شرایط او را دارند و در ماه های آینده در تایلند به مصاف تیم هایی می روند که در سال 2016 و در رده سنی جوانان با آنها بازی کرده بودند.

 

 

 

دیدگاه‌ها