کد خبر : 1311255 | 25 اسفند 1394 ساعت 09:34 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - دیناموکیف

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پیگرینی در دیدار رفت و در اوکراین نیز برتری مطلوبی کسب کرده اند و حالا به دنبال کسب پیروزی دیگری هستند تا با اقتدار راهی دور بعد شوند.

پیش بازی منچسترسیتی - دیناموکیف
دو تیم منچسترسیتی و دیناموکیف، امشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در دیدار رفت رقابت ها 3-1 به پیروزی رسیده اند و حالا با برتری خوبی به خانه بازخواهند گشت. سیتی در آستانه اولین صعود تاریخش به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ قرار دارد و دیدار امروز برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.سیتی در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارد، هر چند تساوی این هفته آنها مقابل دیناموکیف می‌تواند آنها را از رسیدن به قهرمانی لیگ باز دارد.حال پیگرینی در خانه نیز به دنبال پیروزی است تا با یک پیروزی رفت و برگشتی به یک چهارم صعود کنند.احتمال غیبت یحیی توره به دلیل مصدومیت وجود دارد.

دیناموکیف

دینامو در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها نیز مانند سیتی، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارد. دینامو که در خانه مغلوب سیتی شده، پا در یک ماموریت غیرممکن خواهد گذاشت و برای شکست سیتی در اتحاد تلاش خواهد کرد.دو تیم تا به حال 3 بار تقابل داشتند که سهم سیتی 2 پیروزی و سهم دینامو یک پیروزی است.

دیدگاه‌ها