کد خبر : 1567610 | 19 آبان 1397 ساعت 12:05 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

تماشاگران عاشق و پشت بامی (عکس)

قدیم قدیم ها استادیوم ها را در داخل شهر می ساختند تا تماشاگران برای طی کردن مسیر منزل تا استادیوم متحمل سختی نشوند و از همه مهمتر بازی ها با حضور تماشاگران بیشتری برگزار شود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این استادیوم ها استادیوم پیر و قدیمی شهید وطنی قائمشهر است. خانه های مشرف به این استادیوم سال های سال است که به هنگام برگزاری بازی های خانگی نساجی پذیرای تماشاگران خاص است. تماشاگرانی که تماشای بازی از پشت بام را به نشستن حتی در جایگاه vip ترجیح می دهند.


البته این خانه ای که اکنون در عکس نگاه می کنید آن خانه ای نیست که حتی در برنامه 90 هم نشان داده شد و مالکش وقتی با بنر مزاحم روبرو شد داربست زد تا از بالای بنر بازی های نساجی را نگاه کند. خانه های مشرف به استادیوم شهید وطنی قا ئشمهر چند تا هستند که یکی دیگر از آنها را در این عکس ملاحظه می کنید.


برای مردم شهر قائمشهر نساجی یک عشق قدیمی است که تحت هیچ شرایطی رهایش نمی کنند. این تعداد تماشاگرانی که برای تشویق نساجی در بازی های لیگ برتر به استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر می آیند در بازی های لیگ 2 هم به استادیوم می آمدند و برای آنها مهمتر از لیگ و نتیجه نساجی است.


چشمشان به دیدن یار عادت کرده است. حالا در هر شرایط که باشد. 90 دقیقه ایستاده و در هوای سرد بازی را نگاه کردن فقط کار یک تماشاگر عاشق است و نساجی تا دلتان بخواهد از این دست تماشاگران عاشق دارد.

 

دیدگاه‌ها