کد خبر : 1616635 | 19 خرداد 1398 ساعت 17:33 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

سند دلالی این آقا را رو می کنم 

افشاگری عجیب خطیر در مورد شفر

معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز در جمع هواداران دست به افشاگری عجیبی در مورد سرمربی سابق این تیم زد.

افشاگری عجیب خطیر در مورد شفر 

به گزارش ورزش سه، امروز تعدادی از هواداران خشمگین استقلال جلوی در باشگاه جمع شدند و علیه امیرحسین فتحی شعار دادند و در این بین علی خطیر به نمایندگی از باشگاه در جمع آنها حاضر شد.

 

اولین سوال از خطیر در این باره بود که چرا باشگاه شفر را  از کار برکنار کرد و شان او را حفظ نکرد تا کار به شکایت به فیفا بکشد که معاون ورزشی باشگاه به این شکل به سوال پاسخ داد: تمام اسناد موجود است، ایشان خودشان چند بازیکن خارجی به استقلال آوردند و زمانی که می خواستیم در نیم فصل آنها را رد کنیم او می گفت آنها در حال پیشرفت هستند. در زمان جذب این بازیکنان که اصلا ما حضور نداشتیم. 


او ادامه داد: همین تیام و جپاروف، مدیران وقت 100 هزار دلار برده بودند به ترکیه تا با آنها تمدید کنند، شفر 80 هزار دلار از قرارداد خودش را برداشت و 20 هزار دلار برای آنها نگه داشت که نه تیام و نه جپاروف حاضر نشدند قرارداد خود را تمدید کنند.

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد عملکرد فنی شفر هم به هواداران گفت: فکر کنم همه شما قبول دارید  عملکرد فنی او خوب نبود. ما اصلا دربی را باختیم، اگر همین سایپا و پدیده را می بردیم حالا قهرمان شده بودیم. همه تیم ها صدر جدول را به ما بفرما زدند ولی ترکیب های عجیب باعث شد که نتیجه نگریم. 

 

وی افزود: ما فرهاد مجیدی را آوردیم تا اوضاع تیم را جمع کند، او خوب هم نتیجه گرفت و اگر اشتباه داوری در بازی با صنعت نفت نبود ما قهرمان می شدیم.

 

اما در ادامه یکی از هواداران گفت که حرف های خطیر در مورد برکناری شفر قانع کننده نیست که او به این شکل به آن پاسخ داد: شما 10 چیز می دانید و من از 2 هزار مساله خبر دارم. حالا که اینطور شد من سند دلالی های این آقا را رو می کنم تا متوجه شوید من چه می گویم.

 

اما یکی از هواداران پرسید پول صیادمنش کجاست که معاون باشگاه به این شکل به آن پاسخ داد: تمام پول صیادمنش خرج قرارداد شفر و کادرفنی تا لحظه ای شد که در تیم فعالیت می کردند. من شنیده ام که می گویند شفر پول نگرفته است، او برای 5 هزار دلار به باشگاه می آمد و تا پولش را نمی گرفت بیرون نمی رفت. برانکو چند ماه پول نگرفت ولی صدایش در نیامد.

دیدگاه‌ها