کد خبر : 1617060 | 21 خرداد 1398 ساعت 18:33 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

همه حملات کره‌ای‌ها بر عهده کاپیتان

سون هیونگ مین ستاره‌ای ناکام برابر ایران! (عکس)

کاپیتان تیم ملی کره در بازی برابر ایران نمایش درخشانی از خود به جا گذاشت اما کماکان در ثبت گل برابر یوزهای ایرانی ناکام است.

سون هیونگ مین ستاره‌ای ناکام برابر ایران! (عکس) 

به گزارش "ورزش‌ سه"، مردم کره جنوبی عادت کرده‌اند در هر نسل خود یک ستاره‌ای برای حضور در انگلستان و لیگ برتر جزیره داشته باشند و به داشتن آن افتخار کنند. از پارک جی سونگ که بازیکن درخشان منچستر یونایتد و الکس فرگوسن بود تا حالا سون هیونگ مین که عصای دست پوچتینو در تاتنهام است. او برای مردم کشورش نیز بسیار محبوب به شمار می‌رود. از کسب مقام قهرمانی آسیا همراه با تیم ملی امید کره تا مطرح کردن نام فوتبال این کشور در بهترین سطح از فوتبال جهان باعث شده تا سون ستاره‌ای محبوب در میان کره‌‌ای ها باشد. 

 

موضوعی که در دو بازی اخیر نمود بسیار زیادی پیدا کرد. کره جنوبی از دو فیفا دی خود استفاده بسیار خوبی کرد و توانست در خانه از استرالیا و ایران میزبانی کند. سون در این دو دیدار مورد تشویق شدید 60 هزار هوادار قرار گرفت تا با روحیه‌ای بهتر به دنبال درخشش همراه با بزرگسالان کره باشد. کاپیتان تیم فوتبال این کشور برابر استرالیا محور مرکزی حملات بنتو قرار گرفت و توانست پایه گذار بسیاری از خطر آفرینی‌های  کره جنوبی باشد. 

 

1412331

 

درست به مانند مسابقه امروز برابر ایران. سون در نیمه اول و دوم هدف اصلی کره در خط حمله به شمار می‌رفت. جایی که همه توپ‌های خط هافبک و دیگر عنصرهای هجومی به این بازیکن می‌رسید تا با استفاده از تکنیک و هم‌چنین نبوغ او شیرهای شرق آسیا بالاخره برابر ایران به گل برسند و طلسم عدم کسب پیروزی را باطل کنند. 

 

در این راه سون چند موقعیت هم به دست آورد که خط دفاع و سپس علیرضا بیرانوند آن را ناموفق گذاشتند و برای سومین بازی متوالی ستاره این روزهای تاتنهام از ثبت گل برابر ایران ناکام ماند. هر چند که به اعتقاد مربی پرتغالی کره سون آن کیفیت باشگاهی خود را نداشته و به همین دلیل نا موفق بوده است.

 

1412334

 

1412332

دیدگاه‌ها