کد خبر : 1624261 | 25 تیر 1398 ساعت 13:05 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش 90 دقیقه‌ای سلیمی در ترکیب تیم ملی

مدافع تراکتور موفق شد برخلاف دیگر بازیکنان حضوری کامل در ترکیب تیم ملی داشته باشد.

نمایش 90 دقیقه‌ای سلیمی در ترکیب تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی که بعد از حضوری موفق در فصل گذشته و در ترکیب تراکتور، اینبار مورد توجه مارک ویلموتس قرار گرفته بود، در دیدار تدارکاتی روز گذشته برابر تیم امید حضوری کامل در ترکیب تیم ملی داشت.


مارک ویلموتس که با توجه به حضورش روی سکوها به نظر می‌رسید بیشتر برای شناخت فنی و کیفی بازیکنانش، این اردو و دیدار تدارکاتی را در نظر گرفته، در شرایطی که در جدال روز گذشته دست به تغییرات زیادی در جریان بازی زد و از تمامی نفرات دعوت شده برای سنجش شرایط کیفی و فنی‌شان سود برد.


در این بین ایمان سلیمی، مدافع جوان تراکتور که شانس حضور در این اردو را به دست آورده، 90 دقیقه به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب تیم ملی را به میدان رفت تا امیدوار باشد شانس حضور دوباره در این جمع را به دست بیاورد.


سلیمی که بعد از درخشش در پارس جنوبی، برای حضور در فوتبال پرتغال دورخیز کرده بود، در نهایت با تراکتور قراردادی سه ساله امضا کرد و اکنون یکی از بازیکنان تاثیرگذار خط دفاعی سرخپوشان تبریزی نیز محسوب می‌شود. این بازیکن در راه دستیابی به پیراهن تیم ملی رقبای جوانی همچون مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیاوش یزدانی و البته شجاع خلیل زاده را پیش رو دارد و باید دید در این راه به موفقیت دست خواهد یافت یا خیر.

دیدگاه‌ها