کد خبر : 1583294 | 22 دی 1397 ساعت 17:43 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

حاج صفی: در 2 فینال از 7 فینال موفق بوده ایم

مدافع چپ تیم ملی می گوید هدف این تیم رسیدن به پیروزی برابر عراق است.

حاج صفی: در 2 فینال از 7 فینال موفق بوده ایم

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی بعد از پیروزی 2 بر صفر برابر ویتنام گفت: خدا را شکر دومین بازی مان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. ویتنام از یمن بهتر بود و بعضی از دقایق ما را تحت فشار قرار داد اما خدا را شکر که توانستیم صعودمان را قطعی کنیم.


او ادامه داد: خودمان را برای بازی با عراق آماده می کنیم که از دو تیم دیگر بهتر است. انشاالله در این بازی بتوانیم پیروز شویم و دل مردم ایران را شاد کنیم.


مدافع چپ تیم ملی در مورد اینکه پیروزی 5 بر صفر برابر یمن انتظارها را از تیم ملی بالا برده است هم گفت: نمی شود گفت یک گل می زنیم یا 5 گل ولی ما در این بازی کمی بی دقت بودیم وگرنه می توانستیم با اختلاف بهتری پیروز شویم. مهم 3 امتیاز است و اینکه بازی به بازی بهتر شویم و برای مرحله حذفی خود را آماده کنیم.


حاج صفی در مورد کلین شیت در دو بازی برابر یمن و ویتنام هم گفت: ما روی ساختار دفاعی خیلی کار کردیم و خدا را شکر تا حالا گلی دریافت نکرده ایم. امیدوارم در بازی های بعدی هم همین هدف را دنبال کنیم و بالا برویم.


او در پایان گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و الان در 2 بازی از 7 فینال موفق بوده ایم. تمرکزمان روی بازی با عراق است تا بتوانیم در این بازی برنده شویم.

 

دیدگاه‌ها