کد خبر : 1617519 | 24 خرداد 1398 ساعت 09:15 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

هری ردنپ:

چلسی شک نکند، لمپارد بهترین گزینه است

هری ردنپ از فرانک لمپارد به عنوان بهترین گزینه مربی‌گری چلسی یاد کرده و می‌گوید درصورتیکه هدایت چلسی به او پیشنهاد شود لمپارد این پیشنهاد را رد نخواهد کرد.

چلسی شک نکند، لمپارد بهترین گزینه است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه این روزها از فرانک لمپارد، اسطوره چلسی و سرمربی فعلی دربی کانتی به عنوان گزینه اول هدایت چلسی در فصل آینده یاد می‌شود، هری ردنپ از انتخاب او به عنوان سرمربی چلسی حمایت کرده و می‌گوید در صورت پیشنهاد چلسی، لمپارد به هیچ وجه این پیشنهاد را رد نخواهد کرد.

 

1412510

 

هری ردنپ که با فرانک لمپارد نسبت خانوادگی دارد می‌گوید در صورتیکه رومن آبراموویچ با فرانک لمپارد تماس گرفته و او را برای به دست گرفتن هدایت چلسی دعوت کند، لمپارد پیشنهاد باشگاهی که او را به شهرت رسانده و به یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال تبدیل کرده را رد نخواهد کرد.

 

ردنپ در این باره گفت:" حالا وقت انتقال لمپارد به چلسی است. فرانک حالا دیگر می‌داند که اگر این پیشنهاد را رد کند دیگر هرگز چنین موقعیتی بدست نخواهد آورد. من برای دربی متاسف خواهم شد چون زیر نظر فرانک دوران فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته. ولی لمپارد در چلسی یک اسطوره است و به محض ورودش به این باشگاه، هواداران از خوشحالی سر از پا نخواهند شناخت و روحیه‌ای مضاعف پیدا خواهند کرد".

 

هری ردنپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" هیچکس نمی‌تواند افتخاراتی که لمپارد با چلسی و برای چلسی بدست آورده را منکر شود. لمپارد بهترین مربی تمرین‌دهنده‌ای است که من در تمام زندگی‌ام دیده‌ام. او همان زمان که بازیکن بود هم موقع تمرین بی‌نظیر کار می‌کرد. هر روز تمرین سخت و با پشتکار. بازیکنان چلسی امروز اگر نصف آن روزهای لمپارد تمرین کنند تیم با وجود همه تحریم‌ها هیچ مشکلی نخواهد داشت".

 

دیدگاه‌ها