کد خبر : 1618595 | 29 خرداد 1398 ساعت 10:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

زی روبرتو:

رودریگو می‌تواند مثل وینیسیوس موفق باشد

زی روبرتو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید می‌گوید رودریگو ستاره برزیلی تازه پیوسته به رئال می‌تواند مثل وینیسیوس در این تیم موفق شود.

رودریگو می‌تواند مثل وینیسیوس موفق باشد

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو، پدیده جوان برزیلی دیروز رسماً در برنابئو به هواداران رئال معرفی شد تا از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان برود. رئال مادرید برای جذب رودریگو 45 میلیون یورو به باشگاه سانتوس برزیل پرداخته است. حالا زی روبرتو، ستاره سابق تیم ملی برزیل که سابقه بازی در رئال مادرید را هم دارد با تمجید از رودریگو می‌گوید این جوان بااستعداد برزیلی می‌تواند در رئال مادرید به اندازه دیگر پدیده جوان برزیل، وینیسیوس موفق باشد.

 

1413880

 

زی‌روبرتو به خصوصیات فوتبالی رودریگو اشاره کرده و می‌گوید او نشان داده که توان موفق شدن در فوتبال اسپانیا را دارد.

 

زی روبرتو در گفتگو با آ اس گفت:" اگر به وینیسیوس نگاه کنید، او حضورش در فوتبال اروپا را خیلی خوب شروع کرده. او بازیکن باشخصیتی است و من شک ندارم با بدست آوردن تجربه بیشتر به یکی از فوتبالیست‌های بزرگ قاره اروپا تبدیل خواهد شد. رودریگو هم همه خصوصیت‌های لازم برای تکرار موفقیت وینیسیوس را در اختیار دارد".

 

1413773

 

ستاره کهنه‌کار برزیلی در ادامه گفت:" رودریگو به عنوان یک پدیده جوان در سانتوس درخشش زیادی داشته و تا آنجا که من از بازی‌هایش دیده‌ام مثل وینیسیوس خیلی باهوش است".

 

وقتی خبرنگار آاس از زی روبرتو می‌پرسد که آیا معتقد است این دو جوان برزیلی می‌توانند در آینده به بهترین فوتبالیست‌های دنیا تبدیل شوند او می‌گوید:" فعلا برای پیش‌بینی زود است. بهتر است صبر کنیم و ببینیم در گذر زمان چه می‌شود".

 

 

 

دیدگاه‌ها