کد خبر : 1622900 | 19 تیر 1398 ساعت 12:50 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد رئال به آرسنال؛ ماریانو دیاز را بخرید

پس از فصلی نا موفق، ماریانو دیاز در لیست مازاد رئال مادرید قرار گرفته است و از سوی آنها با قیمت کمتری به آرسنال پیشنهاد شده است

پیشنهاد رئال به آرسنال؛ ماریانو دیاز را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به بودجه محدود آرسنال در تابستان جاری خرید گزینه های مورد نظر اونای امری آسان نبوده است. حالا رئال مادرید مهاجم نیمکت نشین خود را به آرسنال پیشنهاد داده است و بنظر می‌رسد که ماریانو دیاز با قیمت مناسبی در دسترس توپچی ها باشد.

 

1418388

 

قرمز های لندن به دلیل عدم راه یابی به لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده با بودجه ی پایین 40 میلیون پوندی برای نقل و انتقالات تابستان خود رو به رو شده اند.

 

نکته ای که شانس آرسنال را برای جذب ویلفرد زاها، وینگر ساحل عاجی باشگاه کریستال پالاس، کمرنگ کرده است. همچنین به همین دلیل آنها امیدی برای انتقال بازیکنانی مثل رایان فریزر وینگر بورنموث و یانیک کاراسکو نخواهند داشت.

 

اما گفته می‌شود آرسنال توانایی خرید ماریانو دیاز مهاجم نیمکت نشین مادریدی ها را خواهد داشت و تنها با پرداخت 18 میلیون پوند انتقال این بازیکن به امارات نهایی می‌شود.

 

1418387

 

این درحالی است که آرسنال با از دست دادن دنی ولبک به شدت به دنبال مهاجمی جایگزین است و باتوجه به محدودیت مالی باشگاه، دیاز می‌تواند گزینه مناسبی برای توپچی ها باشد.

 

این مهاجم اهل جمهوری دومینیکن پس از سپری کردن فصلی موفق در المپیک لیون، در سال 2018 از سوی رئال مادرید بازخرید شد و به تیم سابق خود بازگشت. 

 

این بازیکن نتوانست در جمع مادریدی ها به موفقیت خود ادامه دهد و در فصل گذشته 13 بار برای رئال مادرید به میدان رفت و تنها 3 گل به ثمر رساند.

 

لازم به ذکر است که پیش بینی می شود آرسنال در روز های آینده انتقال 27 میلیون پوندی ویلیام سالیبا مدافع باشگاه سنت اتین فرانسه را نهایی کند و پس از آن به دنبال دیگر گزینه های خود باشد.

 

دیدگاه‌ها