کد خبر : 1621968 | 15 تیر 1398 ساعت 15:13 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب گریزمان به بیانیه تند اتلتیکو (عکس)

شب گذشته باشگاه اتلتیکو با انتشار بیانیه ای، ضمن اعتراض به بارسلونا به خاطر مذاکرات هماهنگ نشده با گریزمان، از ستاره فرانسوی خواست تا یکشنبه در تمرین پیش فصل حضور یابد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی قبل از انتشار بیانیه اتلتیکو، جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا، خبر از شروع مذاکرات با اتلتیکو برای جذب گریزمان داده بود. بارسلونا در مذاکره با اتلتیکو درخواست کرد که  120 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد گریزمان را در چند مرحله و قسطی پرداخت کند که این موضوع با مخالفت روبرو شد.

همچنین چند هفته پیش فاش شده بود که بارسلونا و گریزمان مذاکرات را از زمستان سال گذشته شروع کرده بودند و پس از حذف اتلتیکو به دست یووه در لیگ قهرمانان، پیش قراردادی هم بین طرفین امضا شده است.

اتلتیکو پس از اطمینان از این قضیه با انتشار بیانیه ای، ضمن اعتراض تند به بارسلونا از گریزمان خواست تا از فردا در تمرینات حضور یابد. در حال حاضر اتلتیکو حاضر به مذاکره با بارسا برای گریزمان نیست و باید دید سرنوشت ستاره فرانسوی چه خواهد شد.

 

گریزمان اما واکنشی  جالب به این بیانیه نشان داد. او در حساب توئیتر خود با لایک کردن آخرین پست اتلتیکو مربوط به شروع تمرینات پیش فصل و نیز پست رسمی شدن انتقال ژوائو فلیکس به اتلتیکو، همه را شگفت زده کرد. انتظار می رفت گریزمان از این قضایا خشمگین باشد ولی ستاره فرانسوی، آسوده خیال تر از همه به نظر می رسد.

 

1417407

 

 

 

 

دیدگاه‌ها