کد خبر : 1578143 | 01 دی 1397 ساعت 19:23 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام شکست العین با سومی جهان؛

ریورپلاته ۴- کاشیما صفر؛ خشم قهرمان لیبرتادورس

ریورپلاته آرژانتین با برتری قاطعانه برابر کاشیما آنتلرز ژاپن به‌عنوان سومی جام باشگاه‌های جهان رسید.

ریورپلاته ۴- کاشیما صفر؛ خشم قهرمان لیبرتادورس

 

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رده بندی فصل ۲۰۱۸ جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی باشگاه العین برگزار می‌شود، تیم‌های ریورپلاته آرژانتین و کاشیما آنتلرز ژاپن از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه زاید ابوظبی مقابل هم قرار گرفتند.

 

ریورپلاته آرژانتین که بعد از قهرمانی در لیبرتادورس، در نخستین بازی جام باشگاه‌های جهان در مرحله نیمه نهایی، به شکل عجیبی با شکست در ضربات پنالتی مقابل العین امارات نتوانست به فینال برسد، امروز کار چندان سختی نداشت و به مصاف کاشیما آنتلرزی رفت که در دور قبل با نتیجه ۳ بر یک از رئال مادرید شکست خورده بود.

 

1365879

 

قهرمان لیبرتادورس بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از حملات پیاپی، در دقیقه ۲۴ روی ارسال دیگو نیکولاس از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه سر زوکولینی به گل رسید و پس از آن بیشتر عقب‌نشینی کرد، اما در سمت مقابل کاشیما آنتلرز نمایشی فراتر از تصور و خوبی برابر ریورپلاته ارائه داد و اگر خوش‌شانس بود، می‌توانست گلزنی کند.

 

کاشیما آنتلرز که به‌عنوان قهرمان آسیا در این رقابت‌ها حضور داشت، تا اواسط نیمه دوم همچنان برابر ریورپلاته ایستادگی کرد و اجازه نداد حریف آرژانتینی بیش از یک گل بزند ولی پس از آن شرایط مسابقه تغییر کرد و به غیر از دو ضربه شوما دوی که توسط لوکس دفع شد و دیگری که به تیرک افقی دروازه برخورد داشت، خطر چندان جدی روی دروازه قهرمان لیبرتادورس اتفاق نیافتاد.

 

 

1365876

 

اما در آن سمت، ریورپلاته با نمایش قاطعانه و حملات منظم توانست در دقیقه ۷۳ با شوت پای چپ گونزالو مارتینز به گل دوم رسیدند و در آستانه برتری قرار گرفتند.

 

حملات ریورپلاته آرژانتین پس از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۸۹ با ضربه پنالتی رافائل بوره کلمبیایی سومین گل را به ثمر رساند ولی این پایان کار نبود و قهرمان لیبرتادورس در سومین دقیقه وقت‌های اضافه با شوت چیپ تماشایی گونزالو مارتینز چهارمین گل را به ثمر رساند تا قاطعانه این دیدار را تمام کند.

 

ریورپلاته پس از شکست برابر العین امارات، انتقام باخت در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان از یک تیم آسیایی را در بازی رده بندی و با برتری ۴ گله مقابل کاشیما آنتلرز گرفت و در جایگاه سوم این رقابت‌ها ایستاد.

دیدگاه‌ها