کد خبر : 1609312 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 20:41 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

نامه احساسی گلر سابق بارسلونا به کاسیاس

ویکتور والدس، دروازه بان سابق بارسلونا، نامه ای احساسی خطاب به ایکر کاسیاس نوشته است.

نامه احساسی گلر سابق بارسلونا به کاسیاس

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور والدس سالها به عنوان رقیب ایکر کاسیاس در ال کلاسیکوها و البته دروازه بان دوم تیم ملی اسپانیا بعد از سن ایکر، با وی همبازی بود و حالا بعد از مشکلات قلبی ایجاد شده برای سنگربان سابق رئال مادرید، از وی خواسته برای حفظ سلامتی اش از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

 

در این نامه آمده است: ایکر کاسیاس عزیز؛

 

در دنیای فوتبال برخی تصمیم می گیرند دروازه بان شوند و دیگران نیز باید یاد بگیرند که با نقایص و محاسن آنها کنار بیایند. تو یکی از آنهایی بودی که با دستکش دروازه بانی متولد شدی و توانایی هایی داشتی که ما باید برای رسیدن به آن تلاش می کردیم. همه رویای جام هایی که تو بالای سر بردی و با آنها تبدیل به بهترین دروازه بان شدی را داشتیم؛ یک قهرمان با لباس شماره یک.

 

1403299

 

تو برای همیشه به عنوان کسی که بالاتر و طولانی تر از همه پرواز می کرد، انگیزه ای بزرگ برای ما خواهی بود؛ تبدیل کردن رویا به واقعیت. با واکنش های جادویی که فقط تو قادر به انجام آن بودی. دوست من، طبیعی است که هنگام نوشتن این سطور و وقتی که به یاد گذشته می افتم احساساتی شوم. نبردهایی که با تو داشتم و باعث شد ارزش همه چیز برای من بیشتر شود، یک نوستالوژی واقعی و قابل تقدیر برایم است؛ حتی با اینکه خودت نمی دانستی هر جلسه تمرینی در کنار تو برایم چه دستاوردهایی داشت.

 

ایکر عزیز، دوست عزیزم؛

 

به عنوان یک دروازه بان، ما باید ارزش هایی که با آن شناخته می شویم را بپذیریم؛ خطراتی که با تصمیم زندگی به سوی می آید و به چیزی فراتر از یک واکنش نیاز دارد. برای آنهایی که رویای رسیدن به تو را داشتند و در گذشته نیز ما با هم رقیب بودیم، از شما می خواهم به قوت همیشه اما در کنار زمین باشی و از فوتبال خداحافظی کنی.

 

میراث باقی مانده از تو و تاریخی که نوشتی، همیشه شناسنامه تو خواهد بود.

همیشه در ذهن من خواهی ماند.

ویکتور والدس.

دیدگاه‌ها