کد خبر : 1612741 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 11:42 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

کیکر: گواردیولا، سانه را به بایرن می‌فروشد

نشریه آلمانی کیکر مدعی شد پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی قصد دارد لروی سانه، وینگر آلمانی این تیم را به فروش برساند و از بایرن مونیخ به عنوان مقصد احتمالی او نام برد.

کیکر: گواردیولا، سانه را به بایرن می‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آلمانی کیکر مدعی شد اطلاعات موثقی بدست آورده که بر اساس آنها پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی قصد دارد لروی سانه، وینگر آلمانی این تیم را به فروش برساند و منچسترسیتی، باشگاه آلمانی بایرن مونیخ را به عنوان مشتری هدف خود در نظر گرفته است.

 

1407293

 

بر اساس این گزارش، لروی سانه که سال گذشته یکی از بازیکنان کلیدی منچسترسیتی بود و در قهرمانی تاریخی آبی‌های منچستر در لیگ برتر نقش مهمی بازی  کرد، امسال به خصوص از نیمه دوم فصل با بی‌مهری گواردیولا روبرو شد و در بازی‌های متعددی نیمکت‌نشینی را تجربه کرد.

 

کیکر می‌گوید با توجه به اطلاعاتی که بدست آورده، احتمال پیوستن لروی سانه به بایرن مونیخ را بسیار محتمل می‌داند و احتمال می‌دهد این انتقال به زودی اتفاق بیفتد. این نشریه آلمانی مدعی است با اینکه انتظار می‌رود مبلغ انتقال لروی سانه چیزی در حدود 100 میلیون یورو باشد ولی در صورت به توافق رسیدن دو باشگاه سیتی و بایرن، باشگاه انگلیسی برای انجام این معامله به بایرن تخفیف خواهد داد.

 

1406808

 

این در حالی است که اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ اخیراً اعلام کرد این باشگاه در فصل تابستان برای خرید هیچ بازیکنی ولخرجی نخواهد کرد و مبالغ هنگفت برای خرید یک بازیکن نخواهد پرداخت. اما هوینس در ادامه توضیح داد که این موضع او به معنای بی‌تحرکی بایرن در فصل نقل و انتقالات نخواهد بود. هوینس گفت:" به هواداران اطمینان می‌دهم که تلاش ما برای ایجاد تغییر در تیم متوقف نخواهد شد".

 

پیش از این هم روزنامه انگلیسی دیلی رکورد گزارش داده بود که بایرن مونیخ درباره انتقال احتمالی لروی سانه به این باشگاه آلمانی در حال مذاکره با منچسترسیتی است.

 

قرارداد سانه با سیتیزن‌ها در تابستان سال 2021 منقضی می‌شود و کیکر می‌گوید منچسترسیتی که پیش از این نتوانسته با وینگر آلمانی درباره تمدید قراردادش به توافق برسد، نمی‌خواهد دست روی دست بگذارد تا در نهایت با این ریسک مواجه شود که ستاره آلمانی‌اش را به عنوان بازیکن آزاد واگذار کند.

 

دیدگاه‌ها