کد خبر : 1612393 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 18:50 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه مورد علاقه ستاره پرتغالی کیست؟

عصبانیت رونالدو؛ پایان کار سرمربی یوونتوس!

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو تاثیر بسزایی در جدایی ماکسی آلگری از بیانکونری داشته است.

عصبانیت رونالدو؛ پایان کار سرمربی یوونتوس!


به گزارش "ورزش سه"، علیرغم قهرمانی مقتدرانه در سری آ، اخبار جدایی ماکسی آلگری در نهایت به حقیقت منجر گشته و سرمربی باتجربه ایتالیایی بعد از 5 فصل درخشان از یوونتوس جدا شد.

 

اما کوریره امروز مدعی شد اختلافات رونالدو با آلگری در طول فصل نقش مهمی در جدایی آلگری داشته است. اولین بار در دیدار یوونتوس مقابل آتالانتا درگیری لفظی کوچکی بین رونالدو و آلگری در کنار زمین ایجاد شد و این اختلافات در جریان حذف یوونتوس در دیدار مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان به اوج رسید.

 

1406922

 

رونالدو از تاکتیک های آلگری رضایت نداشت و معتقد بود یوونتوس بیش از حد دفاعی بازی کرده و با تعداد نفرات کمی به سمت دروازه رقبا حمله ور می شود. حتی بعد از حذف از لیگ قهرمانان اخباری در مورد نارضایتی رونالدو از شرایط و تمایل به جدایی نیز منتشر شد که ستاره پرتغالی بعد از قهرمانی یوونتوس در سری آ شایعه جدایی را تکذیب کرد.

 

حالا رونالدو نگران است چنین انتخابی دوباره برای یوونتوس صورت گیرد و سرمربی جدیدی همانند آنتونیو کونته با اندیشه های مشابه آلگری هدایت این تیم را بر عهده گیرد و از مدیران باشگاه خواسته در این رابطه تجدید نظر کنند.

 

در چنین شرایطی به نظر می رسد کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه ایتالیایی، گزینه مورد علاقه کریستیانو رونالدو برای هدایت یوونتوس در فصل بعد است.

 

امروز نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 34 ساله از مدیران یوونتوس درخواست کرد کارلو آنچلوتی را به عنوان جایگزین مکس آلگری جذب کنند اما به نظر می رسد کارلتو در این مقطع ناپولی را ترک نخواهد کرد.

 

1406921

 

رونالدو در سالهای حضور در رئال مادرید دوران درخشانی زیر نظر آنچلوتی داشت و موفق شد برای اولین بار در لباس این تیم لیگ قهرمانان را در سال 2014 فتح کند. رابطه رونالدو و کارلتو فوق العاده است و ستاره پرتغالی به نشریه رکورد گفته علاقمند است دوباره روزی زیر نظر آنچلوتی بازی کند.

 

البته سرمربی باتجربه ایتالیایی که بین سالهای 1999 تا 2001 هدایت یوونتوس را بر عهده داشت و نتایج چندان خوبی نیز نگرفت، تا ژوئن 2021 با ناپولی قرارداد دارد و بعید است باشگاه جنوب ایتالیا تمایلی به از دست دادن آنچلوتی داشته باشد.

 

بعد از جدایی مکس آلگری نام های زیادی برای نیمکت یوونتوس مطرح شده که هنوز هیچکدام تایید نشده اند و احتمالا به زودی نام سرمربی بعدی بیانکونری به زودی از سوی مدیران این باشگاه معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها