کد خبر : 1614023 | 05 خرداد 1398 ساعت 18:07 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی، کریمی، کومان یا ...

ابهام در ترکیب خط میانی سپاهان مقابل پرسپولیس

بازگشت ولادیمیر کومان به تمرینات، می تواند ترکیب سه بازیکن میانی طلایی پوشان مقابل پرسپولیس را دستخوش تغییر کند، اما این تنها ابهام به شمار نمی رود.

ابهام در ترکیب خط میانی سپاهان مقابل پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان روز چهارشنبه از ساعت 21 به مصاف پرسپولیس می رود تا در نهایت یکی از این دو تیم علاوه بر اینکه سرانجام در این فصل پس از دو تساوی در دو دیدار رفت و برگشت لیگ، پیروزی مقابل حریف سرسختش را تجربه خواهد کرد، در فینال به مصاف داماش گیلان برود.

 

بی شک طی روزهای گذشته پس از پایان رقابت های لیگ برتر، تمام فکر و ذکر کادر فنی پرسپولیس و سپاهان، تحلیل و آنالیز بازی تیم خود و حریف بوده و این وضعیت تا روز چهارشنبه هم ادامه خواهد یافت.

 

ولادیمیر کومان در دیدار برابر پرسپولیس مصدوم شد؛ او حالا پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی به تمرینات بازگشته و این یعنی امیرقلعه نویی در ترکیب خط میانی خود در صورت آمادگی این بازیکن، تغییراتی ایجاد خواهد کرد.


با ثابت درنظر گرفتن جای مهدی کیانی، اگر کومان به ترکیب اصلی برسد، انتخاب نفر سوم چالش دیگر سرمربی سپاهان خواهد بود. قلعه نویی در بازی های گذشته نشان داده که در این شرایط و در این روزها بیشتر به محمد کریمی اعتماد دارد؛ بهترین پاسور لیگ که مانند هفته های ابتدایی فصل، بار دیگر جای خود را در ترکیب باز کرده و در تفکرات امیرقلعه نویی جای گرفته است.

 

یک احتمال دیگر هم وجود دارد؛ اینکه قلعه نویی بخواهد از سیستم 3-3-4 با دو هافبک دفاعی استفاده کند. مربی سپاهان در بازی هایی که به خصوص مقابل تیم های مدعی لیگ انجام داد، چنین تصمیمی اتخاذ کرده و از حامد بحیرایی به عنوان زوج مهدی کیانی استفاده کرده است؛ انتخابی که فضا و آزادی بیشتری به کیانی می دهد.

 

البته فرضیات مطرح شده در بالا می تواند با عدم آمادگی و عدم استفاده قلعه نویی از کومان تغییر کند و در این صورت سرمربی سپاهان اگر بخواهد با تفکری محافظه کارانه وارد زمین شود، از ترکیبی که در دیدار هفته ماقبل پایانی برابر پدیده استفاده کرد، مقابل شاگردان برانکو رونمایی می‌کند  و اگر بخواهد تیمش را تهاجمی تر وارد زمین کند، از ترکیبی استفاده می کند که در مقابل استقلال خوزستان در هفته سی ام به کار گرفت.

دیدگاه‌ها