کد خبر : 1602316 | 15 فروردين 1398 ساعت 09:50 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند ستاره سابق سیتی به بونوچی!

یحیی توره، هافبک ساحل عاجی و سابق منچسترسیتی، به مصاحبه دیروز لئوناردو بونوچی واکنش نشان داد.

حمله تند ستاره سابق سیتی به بونوچی!

به گزارش "ورزش سه"، بونوچی پس از شعارهای نژادپرستانه علیه مویس کین در دیدار یوونتوس مقابل کالیاری، ستاره جوان بیانکونری را نیز در رخ دادن این اتفاق مقصر دانست و یحیی توره در یک کنفرانس مبارزه با نژادپرستی به شدت به مدافع ایتالیایی حمله کرد.

 

1395053

 

یحیی توره در این کنفرانس گفت: "علاقه دارم بدانم آیا فردی از فدراسیون فوتبال ایتالیا اینجا حضور دارد؟ آنها در قبال شعارهای نژادپرستانه چه کاری انجام داده اند؟ پاسخ دادن به این سوال بسیار مهم است، زیرا اصلا ما برای همین اینجا هستیم.

 

به نظر من این اتفاقات فاجعه بار و باورنکردنی است زیرا یک سرمربی یا یک هم تیمی به بازیکن تیم خود گفته تو نباید خوشحالی می کردی و این بدترین سناریوی ممکن در فوتبال است. نمی توانم تصور کنم وقتی مویس کین مصاحبه بونوچی را خوانده، چقدر ناراحت شده است.

 

نمی خواهم حرف زشت یا تندی به بونوچی بزنم اما اگر وی هم تیمی من بود، حضور من را احساس می کرد. بونوچی باید اول از مویس کین و در ادامه از کل بازیکنان تیم عذرخواهی کند. وقتی یک بازیکن مشهور و سفیدپوست ایتالیایی می گوید تقصیرها نصف بوده، اگر من با بونوچی همبازی بودم، قطعا او حضور من را احساس می کرد اما دیگر نمی خواهم بیش از این چیزی بگویم."

دیدگاه‌ها