کد خبر : 1594289 | 05 اسفند 1397 ساعت 23:56 | 93.2K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه جالب ونسان کمپانی به جنجال کِپا

ونسان کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی، تایید کرد از اینکه کپا آریسابالاگا، دروازه بان چلسی، در دیدار امشب در فینال جام اتحادیه، با تصمیم سرمربی تیمش برای تعویض مخالفت کرد و از زمین بیرون نرفت، بسیار شگفت زده شده است.

طعنه جالب ونسان کمپانی به جنجال کِپا

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی بازی امشب بود که کپا بعد از یک مصدومیت جزئی، قصد ادامه دادن بازی را داشت اما ساری با تصور اینکه او قادر به ادامه بازی نیست، قصد داشت ویلی کابایرو را راهی میدان کند ولی دروازه بان اسپانیایی حاضر به تعویض نشد. کپا در ضربات پنالتی خوب عمل کرد و یکی از ضربات بازیکنان سیتی را گرفت اما در نهایت چلسی شکست خورد و جام به شاگردان گواردیولا رسید.

کمپانی که خود بین دو نیمه به جای آیمریک لاپورت مصدوم به میدان رفت، تایید کرد که هرگز شاهد چنین اتفاقی نبوده است.

او به خبرنگاران گفت:" البته هرگز چنین چیزی ندیده بودم. امیدوارم از این به بعد، هر بار که دلم نخواست از زمین بیرون بروم، این کار را انجام بدهم."

 

 

1385088

 

کابایرو، دروازه بان ذخیره چلسی، پیش از این در سیتی بازی می کرد و در فینال جام اتحادیه 2016، با مهار سه ضربه بازیکنان لیورپول، باعث قهرمانی این تیم شده بود. به همین دلیل، کمپانی خوشحال است که هم تیمی سابقش فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

" می دانم که ویلی چقدر در پنالتی ها خوب است. وقتی ما با پیروزی مقابل لیورپول، قهرمان شدیم، او فوق العاده بود. او باعث برد ما در پنالتی ها شد و حضور او، می توانست یک بار روانی برای ما باشد. این اتفاق نیفتاد و اعتماد به نفس ما برای ضربات پنالتی ها حفظ شد."

دیدگاه‌ها