کد خبر : 1381069 | 29 آذر 1395 ساعت 13:21 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

سابقه جنجال در گچساران و تلاش برای رسیدن به لیگ یک

حریف فردای تراکتور در جام حذفی کیست؟

تیم تراکتورسازی فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف نفت و گاز گچساران می رود؛ تیمی که شاید چندان هم شناخته شده نباشد.

حریف فردای تراکتور در جام حذفی کیست؟

به گزارش "ورزش‌سه"، نفت و گاز گچساران بدون تردید شگفتی ساز این دوره از رقابت های جام حذفی است. این تیم در نخستین بازی خود به مصاف تیم استقلال خوزستان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال رفت و با یک گل این تیم را از پیش رو برداشت. دومین بازی نفت و گاز با راه آهن تهران بود که به دلیل انصراف تیم راه آهن تیم گچسارانی به دور بعدی رسید. خیلی ها بر این باور بودند که فولاد خوزستان ترمز نفت و گاز گچساران را می کشد و این تیم در مرحله یک هشتم نهایی از گردونه رقابت‌ها کنار می رود اما شگفتی دیگری رخ داد و تیم گچساران به دور بعدی رسید. در این مسابقه نفت و گاز در وقت های اضافی تیم فولاد را شکست داد و حالا در 8 تیم برتر مسابقات حضور دارد.


سرمربی تیم نفت و گاز داریوش یزدی، مربی باسابقه و پشتوانه ساز فوتبال است. یزدی که بیشتر سابقه کار کردن در لیگ دسته اول و تیم های خوزستانی را دارد، امسال در لیگ دسته دوم به دنبال صعود نفت و گاز به دسته بالاتر است.


نفت و گاز در گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم اکنون با 23 امتیاز رتبه پنجم را در اختیار گرفته است و 5 امتیاز با صدرجدول فاصله دارد؛ البته شاگردان یزدی یک بازی نسبت به تیمهای بالانشین جدول کمتر انجام داده اند.


نکته قابل توجه درباره تیم نفت و گاز گچساران جنجال هایی است که در ورزشگاه خانگی این تیم در یک سال گذشته انجام شده است. هواداران گچسارانی سابقه حضور در زمین مسابقه و به حاشیه بردن بازی را دارند؛ به همین خاطر قطعا در بازی فردا تمهیدات ویژه ای اندیشیده خواهد شد.


از سوی دیگر تراکتورسازی در حذفی امسال با هیچ تیم لیگ برتری روبه رو نشده که دلیل این امر حذف تیم های لیگ برتری بوده است. باید دید آیا نفت و گاز سومین شگفتی را مقابل تراکتورسازی خلق می کند یا اینکه شاگردان قلعه نویی ترمز این تیم دسته دومی را می کشند.

دیدگاه‌ها