کد خبر : 1533647 | 04 تیر 1397 ساعت 20:46 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربی نیجریه: به آرژانتین و مسی رحم نمی کنیم

نیجریه و آرژانتین فردا در دیداری بسیار حساس و تعیین کننده به مصاف هم خواهند رفت.

مربی نیجریه: به آرژانتین و مسی رحم نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، نیجریه پس از پیروزی بر ایسلند با سه امتیاز در رده دوم قرار دارد و آرژانتین که برابر کرواسی با سه گل شکست خورد، با یک امتیاز شانس بالایی برای صعود ندارد.

فردا آلبی سلسته برای صعود باید تحت هر شرایطی نیجریه را شکست دهد و امیدوار باشد که ایسلند نیز کرواسی را با نتیجه ای خوب مغلوب نکند.

 

 

1312906

 

 

گونتر روهر، سرمربی آلمانی نیجریه در نشست خبری این بازی گفت:« فقط و فقط به صعود فکر می کنیم نه به اینکه مسی ممکن است آخرین بازی خود در جام جهانی را انجام دهد. اینجا نیستیم تا ببینیم مسی چگونه بازی می کند.

می خواهیم آرژانتین را شکست دهیم و راهی یک هشتم نهایی شویم. ما حرفه ای هستیم و از اعتبار نیجریه دفاع می کنیم. فوتبال ورزش رحم و شفقت نیست و قرار نیست به مسی و آرژانتین رحم نشان دهیم.»

 

روهر ادامه داد:« می دانیم که آرژانتین تیم بسیار باتجربه ای است و بازیکنان بزرگی دارد. بازی مقابل آنها اصلا ساده نیست. در سوی مقابل ما تیم جوان و جاه طلبی هستیم.

حالا در حساس ترین موقعیت ممکن قرار داریم و سه امتیاز را می خواهیم. همه بازیکنانم را مشتاق و با انگیزه می بینم. تنها یک مشکل داریم و آن هم این است که نسبت به آرژانتین یک روز کمتر استراحت کرده ایم.»

 

دیدگاه‌ها