کد خبر : 1554102 | 25 شهریور 1397 ساعت 10:06 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بایرن از دید لورکوزنی‌ها

سرمربی لورکوزن: بایرن درس خوبی به ما داد

بایرن مونیخ با اینکه در مقابل لورکوزن سومین پیروزی پیاپی در فصل جدید بوندس‌لیگا را بدست آورد اما بازی را خوب شروع نکرد. ولی لورکوزن که خیلی زود از حریف قدرش پیش افتاد در نهایت در مقابل قدرت بایرن حرفی برای گفتن نداشت.

سرمربی لورکوزن: بایرن درس خوبی به ما داد

به گزارش "ورزش سه"، کوواچ که در دقایق ابتدایی بازی وقتی تیمش با نتیجه‌ی 1-0 عقب افتاده بود کنار زمین ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید بعد از سه گلی که بایرن به ثمر رساند در گفتگو با خبرنگاران به ستایش از تیمش پرداخت و گفت:" ما در پرس متقابل خیلی خوب کار کردیم و اجازه ندادیم بازیکنان سریع لورکوزن فرصتی برای استفاده از سرعت‌شان پیدا کنند".


اما هایکو هرلیش سرمربی لورکوزن بعد از بازی نشان داد مربی واقع‌گرایی است. او بعد از شکست سنگین تیمش به خبرنگاران گفت:" بایرن امروز عالی بود و می‌توان گفت آنها امروز به ما درس خوبی دادند".


هرلیش در ادامه گفت:" شما در طول بازی شاهد کیفیت فوق‌العاده‌ی بازیکنان بایرن بودید. آنها نه تنها در فاز تهاجمی بلکه در فاز دفاعی هم عالی بازی کردند. بازیکنان بایرن وقتی توپ را از دست می‌دهند بسیار زهردار می‌شوند و با پرس متقابل روی بازیکنی که توپ را در اختیار دارد بلافاصله او را تحت فشار گذاشته و موقعیت را به موقعیت یک در مقابل یک تبدیل می‌کنند. بله، بایرن امروز به ما درس خوبی داد".


دومینیک کور بازیکن لورکوزن هم بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نمایش تیمی ما در شروع بازی بد نبود. در همان دقایق بود که گل برتری را زدیم و از حریف پیش افتادیم. ولی بعد خیلی راحت گل خوردیم. ما باید بتوانیم دروازه‌مان را مدت طولانی‌تری بسته نگه داریم. اگر می‌توانستیم تا پایان نیمه‌ی اول دروازه‌مان را بسته نگه داریم بازی به شکل دیگری رقم می‌خورد. در این صورت بایرن باید خیلی بیشتر تلاش می‌کرد. ولی واقعیت این است که بایرن تیم قدرتمندی است و در مقابل ما شایسته‌ی پیروزی بود".

دیدگاه‌ها