کد خبر : 1530652 | 25 خرداد 1397 ساعت 17:00 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید گارکا از اریکسن

نگرانی مربی پرو از درخشش احتمالی ستاره دانمارک

سرمربی تیم ملی پرو معتقد است کریستین اریکسن مهم‌ترین بازیکن تیم ملی دانمارک به حساب می‌آید و برای موفقیت باید این بازیکن را کنترل کنند.

نگرانی مربی پرو از درخشش احتمالی ستاره دانمارک

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی پرو بعد از نزدیک به 32 سال در جام جهانی حضور پیدا کرده است و اولین بازی خود را عصر فردا برابر تیم ملی دانمارک انجام می‌دهد.

به همین دلیل ریکاردو گارِکا، سرمربی تیم ملی پرو در کنفرانس خبری قبل از دیدار با دانمارک شرکت نمود و بیشتر صحبت‌های خود را معطوف به اریکسن کرد.

 

 

1167404

 

 

اریکسن، ستاره 26 ساله تیم ملی دانمارک که برای تاتنهام بازی می کند، 11 گل در 12 بازی برای این کشور به ثمر رساند. سرمربی تیم ملی پرو در همین خصوص گفت:« ما باید در بازی فردا از کریستین اریکسن، مراقبت کنیم. او بازیکن فوق العاده ای است و مرا تا حدی نگران می کند. هر چند که او تنها بازیکن خوب دانمارک نیست و ما باید حواسمان به دیگر نفرات این تیم هم باشد. در مجموع به نظرم بازیکنان ما باید این ستاره‌ها ببینند و از آن‌ها یاد بگیرند تا پیشرفت داشته باشند.»

 

 

1258671

 


یکی از بازیکنان پرو که می‌تواند در مقابل دانمارک و اریکسن قرار گیرد پائولو گوئررو است. مهاجم 34 ساله تیم کورینتیانس برزیل که به تازگی حکم محرومیتش لغو شده و می‌تواند در جام جهانی بازی کند. این مهاجم با تجربه به دلیل استفاده از ماده ممنوعه به دوپینگ متهم شده و 14 ماه از فعالیت در فوتبال محروم شده بود اما با اعتراضی که به این حکم داشت، توانست مجوز حضور در جام جهانی را دریافت کند.

گارکا در رابطه با این بازیکن بیان کرد:« پائولو بازیکن بسیار خوبی است. همه اتفاقات گذشته و من فکر می‌کنم او تمرینات خود را در این مدت به طور کامل پیگیری کرده و آماده بازی است.»

دیدگاه‌ها