کد خبر : 1617057 | 21 خرداد 1398 ساعت 18:21 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

با اشاره مارک ویلموتس؛

شرایط نابرابر ایران و کره جنوبی

ملی پوشان فوتبال ایران در حالی توانستند در دیدار تدارکاتی برابر کره به تساوی برسند که بازی های باشگاهی در ایران مدت‌هاست تعطیل شده اما کره‌ای‌ها در کوران رقابت‌های داخلی خود به سر می برند.

شرایط نابرابر ایران و کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال کشورمان عصر امروز در دومین دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی کره جنوبی به میدان رفتند و توانستند با یک تساوی به کار خود پایان دهند. تیم ملی که چند روز پیش از این نیز برابر تیم ملی سوریه به میدان رفته و با ارائه یک بازی برتر به یک پیروزی پرگل دست یافته بود امروز نیز توانست برابر کره ای ها بازی چشم نوازی از خود ارائه دهند. 

 

دیدار دو تیم ایران و کره در حالی برگزار شد که کره ای ها در کوران رقابت های داخلی خود به سر می برند و همین موضوع حاکی از برتری بدنی آنها بود اما بازیکنان تیم ملی ایران به دلیل پایان یافتن رقابت های لیگ برتر مدت هاست که در رقابت های داخلی به بازی نپرداختند و همانطور که از روند بازی پیدا بود از میانه های نیمه دوم این دیدار، ملی پوشانی که از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته بودند از نظر بدنی تحلیل رفتند و با توجه به بالا بازی کردن بازیکنان تیم ملی که نیاز به دوندگی بیشتر داشت برخی از بازیکنان مشخصا کم تحرک تر از نیمه اول بودند. 

 

1412324

 

کره ای که هفته گذشته نیز برابر استرالیا قرار گرفته و موفق به برد برابر این تیم شده بودند در دیدار امروز هم با وضعیت بدنی‌ خوبی در زمین حضور داشتند و شاید تنها برتری آنها بر تیم ملی ایران را بتوان در همین آمادگی بدنی آنها دانست. نکته ای که در تیم ملی ایران به گونه ای دیگر پیدا بود. 

 

هرچند دو بازی تدارکاتی تیم ملی به اتمام رسید اما قطعا مارک ویلموتس و دستیارانش این نکته را در نظر خواهند داشت و برای دیدارهای بعدی این موضوع را مهم خواهند دانست. 

 

به این ترتیب شاگردان ویلموتس را باید تیم بهتر بازی امروز دانست. وقتی تیم ملی ایران می تواند با چند هفته دوری بازیکنانش از رقابت های داخلی کره ای ها را آزار دهد و دروازه آنها را باز کند قطعا تیمی بوده که عنوان برتر را بتوان به آن اطلاق کرد.

 

1412326

دیدگاه‌ها