کد خبر : 1615566 | 13 خرداد 1398 ساعت 15:07 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار اجازه جدایی می خواهد

عملیات بازگشت؛ سه بازیکن بارسا در ازای ستاره جنجالی (عکس)

نیمار به فرستادن پالس های امیدوارکننده برای سران بارسا ادامه می دهد و کلید جدایی او از پی اس جی در دست سه بازیکن بارسلونا خواهد بود.

عملیات بازگشت؛ سه بازیکن بارسا در ازای ستاره جنجالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، یک ماه به باز شدن پنجره انتقالات تابستانی اروپا باقی مانده و یک بار دیگر نیمار به سوژه داغ تابستانی بدل شده است. ستاره برزیلی این روزها مشغول فرستادن پالس های مثبت برای مسئولان بارسلوناست و بار دیگر برای بازگشت، ابراز علاقه کرده است.

 

 

1410198

 

 

تابستان 2017 و پس از اینکه نیمار برای جدایی از بارسلونا شروع به پافشاری کرد و البته خیلی زود هم از این جدایی پشیمان شد، کلید در دست باشگاه پاریسی بود؛ چرا که با پرداخت بند فسخ قرارداد نیمار که 222 میلیون یورو بود، می توانست به راحتی او را از بارسا جدا کند و کاری از دست باشگاه کاتالان ساخته نبود اما حالا بارسا برای بازگرداندن او راهی ندارد مگر اینکه پی اس جی، خود درهای خروج را به روی نیمار باز کند؛ چرا که در فرانسه بند فسخ قرارداد وجود ندارد و هر تیمی نیمار را می خواهد، باید باب مذاکره با مدیر قطری پی اس جی را باز کند.

 

 

1410547

 

 

در حال حاضر به نظر نمی رسد پی اس جی تمایلی برای فروش فوق ستاره برزیلی خود داشته باشد. کسی که تمام اهداف ورزشی باشگاه، حول محور او برنامه ریزی شده است و البته در دو سال اخیر، مصدومیت های نیمار در حساس ترین مقطع فصل، همه رویاهای پاریسی ها را نقش بر آب کرده است.

شایعات یکی دو هفته اخیر اما حاکی از شروع اختلافات در رختکن پی اس جی است. پس از حرف های کیلیان امباپه در شب انتخاب بهترین های لیگ فرانسه که گفت، می خواهد مسئولیت بیشتری در تیم داشته باشد و شاید از پی اس جی جدا شود، باعث شروع گمانه زنی ها در مورد اختلاف او با نیمار شده و گفته می شود که امباپه خواهان افزایش دستمزدش و نزدیک تر شدن به نیمار شده است.

شایعاتی که باعث امیدوار شدن بارسا برای بازگرداندن نیمار شده است و به خصوص اینکه خود بازیکن هم برای این مهم، ابراز علاقه کرده است.

این مهم ممکن نمی شود مگر اینکه بارسا حاضر شود پیشنهادی قابل توجه به پی اس جی ارائه دهد. این پیشنهاد می تواند در مورد انتقال سه بازیکن از بارسا به پاریس باشد.

 

 

1410548

 

 

عثمان دمبله، خرید 145 میلیون یورویی بارسا از دورتموند که قرار بود جانشین نیمار باشد، دومین ستاره جوان برتر فوتبال فرانسه بعد از امباپه است و سران پی اس جی مشتاق به خدمت گرفتن او هستند و این (زوج امباپه-دمبله در یک تیم) برای فوتبال فرانسه هم یک موفقیت به حساب می آید. عملکرد پرنوسان دمبله و مصدومیت های گاه و بیگاه او نیز باعث کلافگی بارسا و هوادارانش شده است. ستاره ای که امید زیادی به او بسته شده بود، جواب نداده و بارسا بی میل به فروش او نیست.

 

 

1406761

 

 

دومین بازیکن، فیلیپه کوتینیو است که در هفته های اخیر، شایعات مختلفی در مورد علاقه اش برای جدایی از بارسا به گوش می رسد. پی اس جی در کنار چلسی و یونایتد، از تیم های خواهان او است.

بازیکن سوم می تواند ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسا باشد که سال گذشته پیشنهاد 80 میلیون یورویی پی اس جی را رد کرد و در بارسا ماندنی شد. 

 

اگر نیمار روی جدایی پافشاری کند و سران پی اس جی حاضر به فروش او شوند، بارسا می تواند در مذاکرات خود، بازیکنان یاد شده را وارد پروسه بازگشت ستاره برزیلی کند و در این صورت بعید است ناصر الخلیفی چنین پیشنهاد جذاب و وسوسه کننده ای را رد کند. او شاید نیمار را از دست بدهد ولی به ستاره های گرانبها و ارزشمند دیگری دست خواهد یافت.

 

 

دیدگاه‌ها