کد خبر : 1615292 | 12 خرداد 1398 ساعت 12:56 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره کره‌ای تاتنهام در مادرید هم گریه کرد(عکس)

گریه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام بعد از شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان، برای هواداران اسپرز به نماد تلخ فرصت بزرگی تبدیل شده که دیشب برای این تیم از دست رفت.

ستاره کره‌ای تاتنهام در مادرید هم گریه کرد(عکس)

 به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین دیشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا که در استادیوم واندا متروپولیتانو برگزار شد یکی از بهترین بازیکنان تاتنهام بود. سون در این بازی سه شوت خوب روانه دروازه لیورپول کرد و در پایان بازی بین بازیکنان تاتنهام بهترین نمره را گرفت.

 

اما ستاره کره‌ای تاتنهام هر چه کرد نتوانست مانع از شکست تیمش شود و جام قهرمانی اروپا را برای تاتنهام به ارمغان بیاورد.

 

1410255

 

وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد سون هیونگ مین روی زمین دراز کشیده بود و نای برخاستن نداشت. هم‌تیمی او دیویس که در جریان بازی روی نیمکت نشسته بود به سمت سون رفت و سعی کرد او را از زمین بلند کند ولی ستاره کره‌ای درحالیکه روی چمن نشسته بود سرش را در میان دستهایش پنهان کرده بود و قصد برخاستن نداشت.

 

محمد صلاح هم برای دلداری دادن سون به سمت او رفت و سعی کرد به ستاره‌ کره‌ای تاتنهام قوت قلب بدهد. در مراسم اهدای مدالها هم سون درحالیکه سرش را به پایین خم کرده بود و بالا نمی‌آورد مدالش را دریافت کرد.

 

1410253

 

وقتی بازیکنان تاتنهام به سمت هواداران‌شان رفتند، هواداران به تشویق سون پرداختند و او که پسر خردسالش را بغل کرده بود در حالی در تصاویر دوربین‌ها ضبط شد که چشم‌هایش از گریه قرمز شده بود.

 

این در حالی بود که سون هیونگ مین یک روز پیش از فینال به خبرنگاران گفته بود در جام جهانی 2014 برزیل و جام جهانی 2018 برزیل به خاطر حذف شدن تیم ملی کره جنوبی گریه کرده و دیگر نمی‌خواهد گریه کردن در یک بازی مهم و حساس را تجربه کند.

 

دیدگاه‌ها