کد خبر : 1617279 | 22 خرداد 1398 ساعت 17:20 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ بنفیکا به اتلتیکو برای رونالدو جدید پرتغال(عکس)

ژوائو فلیکس، گزینه اول اتلتیکو مادرید برای جانشینی آنتوان گریزمان است.

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس را رونالدوی جدید فوتبال پرتغال می دانند. او پس از درخشش در فصل گذشته با پیراهن بنفیکا فرصت برای حضور در تیم ملی پرتغال را نیز پیدا کرد و در لیگ ملت های اروپا برای کشورش به میدان رفت. او به خصوص پس از هت تریک برابر فرانکفورت در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا به شهرت رسید و بلافاصله نیز خبر  پیشنهادات رئال و یوونتوس برای او در رسانه ها مطرح شد.

بند فسخ فلکس 120 میلیون یورو است و این برای یک بازیکن 19 ساله رقمی عجیب محسوب می شود ولی باشگاه پرتغالی که از ارزش بازیکن جوان خود آگاه است، حاضر نیست حتی یک یورو کمتر از این مبلغ در ازای واگذاری فلیکس دریافت کند.

در یکی دو هفته اخیر، رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه جدی اتلتیکو برای ژوائو فلکس داده بودند و مذاکراتی مقدماتی نیز در این زمینه صورت گرفته است.  گفته می شود اتلتیکو حاضر است به ژوائو، سالانه شش میلیون یورو دستمزد خالص بدهد.

نشریه رکورد در همین رابطه امروز گزارش داد که سران بنفیکا اعلام کرده اند که یا 120 میلیون یورو یا هیچ. پاسخی قاطعانه برای اتلتیکو که شاید باعث شود آنها قید خرید این ستاره آینده دار را بزنند.

 

 

1412582

 

 

دیدگاه‌ها