کد خبر : 1617738 | 25 خرداد 1398 ساعت 11:10 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه بازیکنان آماده به تیم ملی دعوت شدند

شاهین طبع: از اول هم با حدادی مشکلی نداشتیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: نفراتی که از نظر ما آماده بودند، به تیم ملی دعوت شدند.

شاهین طبع: از اول هم با حدادی مشکلی نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال در حاشیه اولین تمرین ملی پوشان اظهار داشت: تمرینات خود را از امروز آغاز کردیم. امیدوارم در 3 ماهی که فرصت داریم، بتوانیم اردوهای خوبی را پشت سر بگذاریم. فدراسیون با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک سعی کرده اردوهای خوبی را برای تیم ملی در نظر بگیرد.


وی درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی عنوان کرد: ما یک اعزام به پرتغال داریم. همچنین مدتی در روسیه تمرینات خود را برپا می کنیم. در نهایت قبل از اعزام به چین یک بازی در یونان خواهیم داشت. یک هفته تا 10 روز قبل از مسابقات به چین می رویم تا آنجا با 3 تیمی که در جام جهانی حاضر هستند، بازی کنیم.


سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که مشکل حامد حدادی به صورت کامل رفع شده، گفت: حامد حدادی از اول هم مشکلی نداشت. ما نظری درباره بازیکنان بعد از انتخابی جام جهانی ندادیم و الان هم نفراتی که از نظر ما آماده بودند، به تیم ملی دعوت شدند.


شاهین طبع در خصوص دعوت نشدن ارسلان کاظمی بیان داشت: من نمی توانم درباره بازیکن خاصی صحبت کنم. فقط این را می گویم همه بازیکنانی که دعوت شدند، قابلیت های فنی بالایی دارند و در پست خودشان توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.


وی در رابطه با اضافه شدن 2 بازیکن امید به تیم بزرگسالان گفت: این بازیکنان هم می توانند تلاش خود را انجام دهند و در لیست باقی بمانند.


سرمربی تیم ملی در پایان درباره غایبان اردو افزود: فقط آرون گرامی پور به خاطر مشکلاتی که داشت، دوشنبه وارد اردو می شود. صمد نیکخواه هم کمی مصدومیت دارد و از چند روز دیگر می تواند تمرین کند.

دیدگاه‌ها