کد خبر : 1607234 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 15:52 | 142.1K بازدید | 0 دیدگاه

لالیگایی ها سرکارند

ادعای عجیب؛ سواستفاده پدیده بوندسلیگا از رئال و بارسا

لوکا یوویچ، بدون هیچ تردیدی ستاره و پدیده این فصل بوندسلیگاست و برای او آینده ای درخشان پیش بینی می شود؛ ستاره ای که توجه غول های اسپانیا را نیز جلب کرده است.

ادعای عجیب؛ سواستفاده پدیده بوندسلیگا از رئال و بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، لوکا یوویچ، قطعا یکی از مهره های اصلی بازار نقل و انتقالات تابستانی 2019 خواهد بود. در این هم شکی نیست که او فصلی درخشان را در آینتراخت سپری کرده ولی دستگاه شایعه سازی باشگاه آلمانی به کمک اطرافیان یوویچ،  هر روز یک خبر و شایعه در مورد او به بیرون درز می دهد.

 

 

1366303

 

 

هم رئال و هم بارسا تا به اینجا از سوی بازیکن و ایجنتش مورد سواستفاده قرار گرفته اند تا برای او پیشنهاداتی گران قیمت تر برسد. در حال حاضر مشکل بتوان تصور کرد که یوویچ فصل بعد در لایگا به فوتبال خود ادامه دهد و مقصد احتمالی او بایرن مونیخ یا پی اس جی خواهد بود. آنچه واضح است اینکه، بارسلونا نام تیم بعدی یوویچ نیست.

یوویچ با 21 سال سن، در فصل جاری برای آینتراخت فرانکفورت 25 گل در 37 بازی به ثمر رسانده است و پس از روبرت لواندوفسکی، برترین گلزن بوندسلیگا نیز محسوب می شود.

 

بارسلونا در واقع اولین باشگاهی بود که به صورت رسمی باب مذاکره را با این بازیکن باز کرد. استعداد یاب های بارسا از دو سال پیش یوویچ را زیر نظر داشتند و باشگاه نیز بسیار تمایل به جذب ستاره صربستانی داشت. در اولین گفت و گو بین طرفین، رقم انتقال یوویچ، 50 میلیون یورو اعلام شد ولی در دورهای بعدی، ایجنت یوویچ رقم را تا 80 میلیون یورو افزایش داد که این باعث عقب نشینی بارسلونا از مذاکرات شد. بارسلونا تنها در صورتی بار دیگر برای جذب یوویچ اقدام خواهد کرد که او یک فصل دیگر در آینتراحت بماند و ارزش هایش در فصل آینده را نیز اثبات کند تا نشان دهد پرداخت رقم بالا برای او اغراق آمیز نیست.

 

 

1397972

 

 

رئال پس از بارسا با یوویچ وارد مذاکره شد. چندی پیش ایجنت ستاره صرب در مادرید و اطراف باشگاه رئال مشاهده شد و رسانه ها خبر از پیشرفت مذاکرات طرفین دادند اما واقعیت این است که یوویچ گزینه اول رئال برای تقویت خط حمله نیست و این باشگاه روی مهاجمانی دیگر تمرکز کرده است. یوویچ تنها در صورتی جذب رئال خواهد شد که باشگاه مادریدی موفق به جذب گزینه های اصلی خود نشود. رئال نیز بر این عقیده است که پرداخت 80 میلیون یورو برای یوویچ، منطقی نیست.

 

 

1366301

 

 

در واقع مطرح شدن نام رئال و بارسا در اطراف یوویچ، بیشتر به منظور عرضه جهانی این بازیکن و شناخته تر شدن او بود. برای اینکه باشگاه های متمول دیگر، برای او پیشنهاداتی گران قیمت تر و جذاب تر بفرستند. هم آینتراخت که اخیرا با پرداخت 8 میلیون یورو به بنفیکا قرارداد یوویچ را دائمی کرد و هم ایجنت بازیکن، تا به اینجا به هدف خود رسیده اند.

یوویچ حالا یک چهره جهانی و یکی از بازیکنانی است که در بازار نقل و انتقالات بر سر جذب او کشمکش های زیادی را شاهد خواهیم بود. او البته نه به رئال خواهد رفت و نه به بارسا و هر دو باشگاه، ابزاری برای سواستفاده این بازیکن و اطرافیانش شدند.

 

دیدگاه‌ها