کد خبر : 1613610 | 03 خرداد 1398 ساعت 16:10 | 1.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیکه: شکست آنفیلد تا سال ها با ما می ماند

بارسلونا می توانست یازده خرداد در مادرید، یکی از دو تیم فینالیست لیگ قهرمانان باشد اما لیورپول به شکلی ناباورانه مانع این اتفاق شد.

پیکه: شکست آنفیلد تا سال ها با ما می ماند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در نوکمپ بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را با سه گل از لیورپول برده بود، در آنفیلد با 4 گل شکست خورد و وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت.

 

 

1408154

 

 

17 روز پس از آن شکست عجیب، جرارد پیکه، مدافع سرشناس بارسا گفت:« وقتی چنین شکستی را متحمل می شوید، یعنی همه چیز برای تان بد پیش رفته است. معتقدم که از لحاظ ذهنی، شکست(3-0)سال گذشته برابر رم، هنوز با بسیاری از بازیکنان بود. مطمئنم که دچار یک بن بست ذهنی شده بودیم و البته از لحاظ فوتبالی هم در سطح خودمان نبودیم.

در این بین، نقش هواداران لیورپول در آنفیلد را هم نباید نادیده گرفت. لیورپول بسیار سریع و پرفشار بازی می کرد و ما تیمی ناتوان نشان دادیم. از لحاظ روحی نتوانستیم خودمان را ریکاوری کنیم؛ چون با وجود گذشت روزها، شکست رم در ذهن مان بود. این شکست هم تا مدت ها با ما خواهد بود ولی باید قدمی رو به جلو برداشت.»

 

پیکه ادامه داد:« ما بارسایی ها توقعات بالایی از خودمان داریم. برای بارسا، پیروزی به هر قیمت حساب نیست. دوران گواردیولا خیلی دور نیست. دورانی که ما هم خوب بازی می کردیم و هم قهرمان می شدیم. ما فوتبالی بازی می کردیم که همه را مجذوب می کرد. البته با والورده نیز همان سبک قدیمی را بازی می کنیم ولی این بحث که فوتبال ما با گواردیولا چیز دیگری بود، همیشه وجود خواهد داشت.»

 

دیدگاه‌ها