کد خبر : 1613720 | 04 خرداد 1398 ساعت 11:16 | 835 بازدید | 0 دیدگاه

هرطور شده باید جام حذفی را به دست آوریم

ایرانپوریان: قانون 90-10 جلوی پرسپولیس حق ماست

مدافع تیم سپاهان اصفهان می گوید بزرگ ترین حسرتش در فصل جاری نایب قهرمانی در لیگ برتر است.

ایرانپوریان: قانون 90-10 جلوی پرسپولیس حق ماست

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد ایرانپوریان در سال های گذشته یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران بوده است؛ او بعد از دوران خوبی که با تراکتورسازی داشت در لیگ هجدهم پیراهن سپاهان را برتن کرد و در لیگ برتر عملکرد خوبی داشت. ایرانپوریان در سپاهان 5 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد و چند گل حساس هم زد. او که در تراکتورسازی پنالتی زن اول تیمش بود، اگر در سپاهان نیز این شرایط برایش پیش آمد می توانست بار دیگر عنوان گلزن ترین مدافع لیگ را از آن خود کند.


ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره لیگ برتر هجدهم عنوان کرد: در لیگ برتر هجدهم ما به دنبال قهرمانی بودیم و کل مجموعه از مدیرعامل گرفته تا هواداران به دنبال موفقیت بودند. همه تلاش کردیم اما متاسفانه چند امتیاز برای کسب جام کم آوردیم و بزرگ ترین حسرت مان این است که قهرمان نشدیم و مقام اول را با نایب قهرمانی عوض کردیم. با این حال نمی گوییم ناراضی هستیم چون همه تلاش کردند و توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم. انشاالله در مسابقات حذفی جبران می کنیم.


وی درباره دیدار با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: قطعا کار سختی در دیدار با پرسپولیس داریم. این مسابقه را می توان حساس ترین بازی فصل نامید. دو بازی سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر مساوی شد و این نشان می دهد که دو تیم چقدر قدرتمند هستند. با این وجود ما می خواهیم با تمام توان به میدان برویم و پیروز شویم. بعد از اینکه جام قهرمانی لیگ برتر را از دست دادیم، دیگر نمی خواهیم حسرت جام حذفی هم به دلمان بماند و باید هرطور شده این بازی را ببریم و فینالیست شویم. امیدوارم اتفاق خاصی هم رخ ندهد و به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.


مدافع سپاهان درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده سکوهای نقش جهان باید 50-50 میان هواداران دو تیم تقسیم شود، بیان کرد: من نمی دانم چرا این قانون ناگهان قبل از بازی ما با پرسپولیس منتشر شده است. ما همین امسال در کرمان مقابل مس به میدان رفتیم و 90 درصد سکوها در اختیار طرفداران مس کرمان بود و هواداران زیادی از تیم ما پشت در ورزشگاه ماندند. حالا چرا باید در مسابقه ای که میزبانش هستیم قانون 90-10 اجرا نشود. ما فقط حقمان را می خواهیم تا بتوانیم با حضور هواداران خوبمان جشن صعود به فینال را بگیریم و امیدوارم عدالت اجرا شود.


ایرانپوریان درباره برنامه اش برای فصل آینده افزود: فعلا تمام تمرکزم روی دیدارهای حذفی است و هنوز هیچ تصمیمی برای آینده ندارم. امسال باید هرطور شده جام قهرمانی حذفی را به دست آوریم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنیم.

دیدگاه‌ها