کد خبر : 1611634 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 10:20 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب صحبت‌های آگوئرو درباره مسی و رونالدو

سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی، صحبت‌های منسوب به او درباره اینکه امسال نه لیونل مسی و نه کریستیانو رونالدو سزاوار دریافت توپ طلا نیستند را تکذیب کرد.

تکذیب صحبت‌های آگوئرو درباره مسی و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچستریونایتد، صحبت‌هایی که در روزهای اخیر به او منسوب شده و در برخی رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر اینکه آگوئرو گفته معتقد است نه لیونل مسی و نه کریستیانو رونالدو امسال شایسته دریافت توپ طلا نیستند را تکذیب کرد و گفت معتقد است توپ طلا حتماً باید به لیونل مسی تعلق بگیرد.

 

1405803

 

بر اساس صحبت‌های منتشرشده از قول آگوئرو که حالا توسط او تکذیب شده، گفته می‌شد ستاره آرژانتینی سیتی گفته برنده توپ طلای امسال باید از یکی از دو باشگاه لیورپول یا تاتنهام باشد که در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت.

 

آگوئرو دیروز برای تکذیب این صحبت‌های منتسب به او در تویئتر خود نوشت:" من علاقه‌ای به توضیح دادن درباره مسائل حاشیه‌ای ندارم ولی وقتی صحبت‌هایی به من منسوب می‌شود که هیچوقت آنها را به زبان نیاورده‌ام مجبورم واکنش نشان بدهم".

 

1406124

 

ستاره آرژانتینی منچسترسیتی در ادامه این توئیت نوشت:" به صراحت می‌گویم که همانطور که همیشه گفته‌ام تا زمانی که لیونل مسی فوتبال بازی می‌کند، به خصوص بعد از بازی‌های او در فصل جاری، لئو بدون شک شایسته دریافت توپ طلا است".

 

آگوئرو بیش از یک دهه است که در تیم ملی آرژانتین با مسی همبازی است و گفته می‌شود روابط شخصی نزدیکی با ستاره بزرگ بارسلونا دارد.

 

 

دیدگاه‌ها