کد خبر : 1612101 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 10:41 | 830 بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت: گریزمان ممکن است به سیتی برود

روزنامه اسپورت شهر بارسلونا مدعی شد انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که ستاره فرانسوی اتلتیکو در نهایت به جای بارسا به منچسترسیتی منتقل شود.

ادعای اسپورت: گریزمان ممکن است به سیتی برود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت که در شهر بارسلونا منتشر شده و یکی از روزنامه‌های هوادار بارسا است با انتشار گزارشی مدعی شد انتقال آنتوان گریزمان به بارسا قطعی نیست و مدیران بارسا در صورتیکه برای جذب او وارد جنگ قیمت شوند از خیر گریزمان می‌گذرند. این روزنامه اشاره می‌کند که منچسترسیتی هم خواهان گریزمان است و ممکن است او در نهایت از این تیم سر در بیاورد.

 

1406614

 

اسپورت می‌گوید مدیران بارسا از اینکه گریزمان سال گذشته در آخرین لحظات قول و قرارهایش با آنها را به هم زد و در اتلتیکو ماندگار شد هنوز ناراحت هستند. بر اساس این گزارش مدیران بارسا دیگر قصد نداشتند با گریزمان صحبت کنند اما وقتی مدیر برنامه‌های او با بارسا تماس گرفت قرار شد مذاکرات با ستاره فرانسوی بار دیگر آغاز شود.

 

این روزنامه می‌گوید مصدومیت دمبله و بالا رفتن سن سوارز باعث شده انتقال گریزمان برای مدیران بارسا جذاب شود. اسپورت می‌گوید بارسا به گریزمان گفته که اگر بخواهد برای بالا رفتن قیمت خود، پای باشگاه‌های دیگر را به میان بکشد، باشگاه کاتالان بلافاصله از مذاکرات خارج خواهد شد.

 

این روزنامه می‌گوید باشگاه‌های پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و منچسترسیتی هم خواهان جذب گریزمان هستند و در میان آنها منچسترسیتی علاقه بیشتری به خرید او دارد. بارسلونا برای گریزمان روشن کرده که قصد ندارد برای جذب او با باشگاه دیگری رقابت کند و در این صورت، از خیر ستاره فرانسوی خواهد گذشت.

 

 

دیدگاه‌ها