کد خبر : 1604826 | 25 فروردين 1398 ساعت 18:07 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

سکوهای در حال نصبِ فولادشهر دلیل انتقال؛

پرسپولیس در نقش جهان با ذوب آهن بازی می کند؟

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به شایعه انتقال دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس به ورزشگاه نقش‌جهان، گفت: تکلیف این موضوع فردا مشخص می‌شود.

پرسپولیس در نقش جهان با ذوب آهن بازی می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به شایعه تغییر محل دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این مسئله هنوز مشخص نیست و بحث آن مطرح شده اما هنوز درباره آن تصمیم‌گیری نشده و قرار است این موضوع صبح فردا تصمیم‌گیری شود.


وی در پاسخ به اینکه این موضوع از سوی چه شخصی مطرح شده، با اشاره به ضررهای تیم سپاهان از این مسئله گفت: اگرچه این موضوع مطرح شده اما به هر حال باید تمهیدات مد نظر درباره آن اتخاذ شود.


دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر ورزشگاه فولادشهر مشکلاتی دارد و اگر بشود نظم و موارد امنیتی آن را تأمین کرد، بازی در همان محل برگزار می‌شود اما اگر این اتفاق صورت نگیرد، باید تصمیم دیگری گرفته شود.


وی افزود: در ورزشگاه فولادشهر سکوهایی تعبیه شده و قرار است که این سکوها نصب شود و این ورزشگاه در حال حاضر فضای کارگاهی دارد و موضوع امنیتی دیگری ندارد.

 

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت روز 18 چهارشنبه برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها