کد خبر : 1602585 | 16 فروردين 1398 ساعت 13:53 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

اریک بیلی در فهرست خرید تابستان رئال مادرید

اریک بیلی، ستاره ساحل‌عاجی منچستریونایتد به عنوان یکی از هدفهای اصلی نقل و انتقالاتی رئال مادرید و زین‌الدین زیدان معرفی شده و احتمال پیوستن او به رئال از فصل آینده بالا است.

اریک بیلی در فهرست خرید تابستان رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، اریک بیلی در سال 2016 با اصرار ژوزه مورینیو با قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند از ویارئال به اولدترافورد آمد. اما بیلی که ملی‌پوش ساحل‌عاجی در این مدت نتوانسته آنطور که از او انتظار می‌رفت برای منچستریونایتد درخشان بازی کند. او در دو فصل گذشته تنها 35 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و تنها سایه‌ای از ستاره درخشانی که در اولدترافورد از او انتظار می‌رفت بوده است.

 

1395401

 

روزنامه سان اما می‌گوید اریک بیلی در تابستان پیش رو دوباره به اسپانیا برخواهد گشت اما این بار نه به ویارئال بلکه به رئال مادریدِ زیدان منتقل خواهد شد. سان به نقل از منابع نزدیک به بیلی می‌گوید این بازیکن از تلاش یونایتد برای جذب مدافعین جدید باخبر است و از سوی دیگر مدیران رئال، بیلی را در لیست هدفهای اولویت‌دار خود برای فصل آینده قرار داده‌اند.

 

1395402

 

به ادعای سان، زین‌الدین زیدان که دوباره سکان هدایت رئال را به دست گرفته نسبت به دوره قبلی سرمربی‌گری‌اش در این تیم از قدرت بیشتری در نقل و انتقالات برخوردار خواهد بود و زیدان در لیستی که از بازیکنان مورد نظرش تهیه کرده یک جا برای اریک بیلی رزرو کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها