کد خبر : 1563715 | 03 آبان 1397 ساعت 15:32 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

واترپلوی جوانان آسیا؛ ایران از سد ازبک‌ها گذشت

واترپلوئیست‌های جوان ایران در دومین دیدار از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل ازبکستان میزبان، پیروز از آب خارج شدند.

واترپلوی جوانان آسیا؛ ایران از سد ازبک‌ها گذشت

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، ششمین دوره رقابت‌های واترپلو قهرمانی جوانان آسیا - زیر 19 سال از روز گذشته (چهارشنبه) آغاز شده و تا ششم آبان 139‌ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان پیگیری می‌شود.

 

ملی‌پوشان جوان واترپلو ایران که در روز نخست این رقابت‌ها با یک پیروزی مقتدرانه قزاقستان را از پیش‌رو برداشته بودند، امروز (پنجشنبه) در دومین دیدار خود به مصاف ازبکستان میزبان این دوره از مسابقات رفتند.

 

در ابتدا واترپلوئیست‌های ایران موفق شدند از ازبکستان پیشی بگیرند و نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 8 بر 4 به سود ایران به پایان رسید. در نیمه دوم بازیکنان ایران با حفظ برتری خود در این دیدار و ارائه یک نمایش زیبا، بازی را با نتیجه 15 بر 7 بردند.

 

پیش از این بازی نیز دو تیم ژاپن و قزاقستان مقابل هم صف‌آرایی کردند که ژاپنی‌ها موفق شدند با نتیجه 26 بر 6 پیروز از میدان خارج شوند. تیم ملی ایران فردا (جمعه) ساعت 15:10 (به وقت تهران) در سومین دیدار خود برابر تیم چین به میدان می‌رود.

 

تیم ملی واترپلو جوانان ایران به همراه تیم‌های قزاقستان، ژاپن، چین، کره و ازبکستان شش تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند که به صورت گروهی باهم به رقابت می‌پردازند.

 

 

 

دیدگاه‌ها