کد خبر : 1590992 | 23 بهمن 1397 ساعت 11:06 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه از ترکیب سرمربی سورپرایز شدیم

قدوس: خیلی خسته بودم اما باید بازی می کردم

ستاره ایرانی با اشاره به این که خستگی خیلی زیادی احساس می کند مدعی شد با توجه به شرایط آمیان چاره ای جز بازی کردن نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نزدیک به یک ماه و نیم غیبت در ترکیب اصلی آمیان و همراهی ایران در جام ملت های آسیا 2019، سامان قدوس یک هفته بعد از بازگشت به تمرینات در ترکیب اصلی قرار گرفت تا در مصاف با کان پایه گذار تک گل سه امتیازی تیمش شود.


چهارمین پاس گل این فصل سامان نه تنها آمیان را از شرایط بحرانی خارج کرد بلکه باعث شد تا نگاه ها به ترکیب عجیبی که سرمربی این تیم در چیدمان نفرات تهاجمی داشت به سوژه اول رسانه های فرانسه تبدیل شود چون برای اولین بار بود کریستوف پلیسیر با چهار مهاجم بازی را آغاز می کرد.


سامان قدوس در گفتگو با le11amienois گفت:« همه تیم وقتی از ترکیب مد نظر سرمربی مطلع شدند، با چهره ای متعجب به همدیگر نگاه می کردند چون اصلا فکر نمی کردیم با چهارمهاجم هم زمان وارد زمین شویم اما استراتژی پلیسیر این بود که مقابل کان باید با این چیدمان بازی کنیم از همین رو همه سورپرایز شده بودیم».


او ادامه داد:« به سه امتیاز بازی نیازداشتیم. چند نتیجه بد اعتماد به نفس تیم را پایین آورده بود. وضعیت خیلی خطرناک به نظر می رسید به همین خاطر باید به هر شکلی بود بازی را می بردیم. طرفداران مثل همیشه حمایت کردند و خوشحالم که توانستیم به هدفی که داشتیم ، برسیم».


ستاره ایرانی با اشاره به دوران فشرده و سختی که در ماه های گذشته طی کرده بود، تصریح کرد:« بعد از جام جهانی با کمترین استراحت ممکن در لیگ سوئد بازی کردم و سپس راهی لیگ یک فرانسه شدم. بدون هیچ استراحتی بازی کردم و سپس راهی جام ملت ها شدم تا تعطیلات زمستانی را همراه با ایران باشم. الان هم در اوج خستگی و فرسودگی کامل به آمیان برگشتم اما نیاز بود که به تیم کمک کنم به همین خاطر بازی کردم».


قدوس در پایان گفتگوی خود با le11amienois گفت:« سه امتیاز حق آمیان مقابل کان بود اما هنوز مشکلاتی داریم که باید آنها را به حداقل برسانیم. خوشبختانه بیشتر مصدومان تیم برگشته اند و این می تواند به ما در بازی های پیش رو کمک کند».

 

1381299

دیدگاه‌ها