کد خبر : 1594445 | 06 اسفند 1397 ساعت 16:10 | 79.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلر چلسی و تکرار خاطره مسی پس از پنج سال (عکس)

روز گذشته در دقایق پایانی فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس، طفره رفتن کپا آریسابالاگا از تعویض شدن بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.

گلر چلسی و تکرار خاطره مسی پس از پنج سال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیتی و چلسی در فینال جام اتحادیه به مصاف هم رفتند و در نهایت سیتیزن ها با پیروزی در ضربات پنالتی توانستند عنوان قهرمانی را تصاحب کنند.

اتفاق عجیب اما در دقایق پایانی وقت اضافه دوم رخ داد؛ زمانی که مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی قصد تعویض کپا را داشت و قرار بود ویلی کابایرو به جای او وارد زمین شود اما گلر اسپانیایی دستور سرمربی خود را نادیده گرفت و با اصرار در زمین ماند. ساری قصد داشت کابایروی پنالتی گیر را وارد زمین کند و در نهایت با استیصال نظاره گر سماجت گلر جوان خود شد.

 

 

1385176

 

1385177

 

 

مربی ایتالیایی که از این اتفاق بسیار خشمگین بود، در نشست خبری پس از بازی سعی کرد شرایط را آرام کند و عنوان داشت که حق با کپا بود و سوتفاهمی یپش آمده بود. کپا هم گفت که مصدوم نبوده و به تصور اینمه ساری به دلیل مصدومیت قصد تعویضش را داشت، از خروج از زمین امتناع کرد.

 

 

1385330

 

 

این البته اتفاق جدیدی در فوتبال دنیا نیست. 5 سال و نیم پیش در 19 اکتبر 2014، لوئیس انریکه، سرمربی وقت بارسا قصد داشت لیونل مسی را در دقیقه 73 بازی با ایبار تعویض کند. مونیر الحدادی کنار زمین آماده ورود بود و بازی نیز 3-0 به سود بارسا دنبال می شد.

انریکه چند بار مسی را صدا کرد اما فوق ستاره آرژانتینی خودش را به نشنیدن زد و در نهایت حاضر به خروج نشد. سرانجام این نیمار بود که تاوان خارج نشدن مسی را پس داد و تعویض شد.

در واقع انریکه به دلیل در پیش بودن دو بازی حساس برابر آژاکس و رئال قصد داشت به مسی استراحت بدهد. این مشکل البته چند روز بعد حل شد و مسی پس از توافق با انریکه در نیمه دوم بازی با آژاکس تعویض شد.

 

 

1385329

دیدگاه‌ها