کد خبر : 1596118 | 13 اسفند 1397 ساعت 12:12 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی بدون دردسر کیانوش در یکضرب

سهراب مرادی تست داد و روی تخته نیامد!

سهراب مرادی برای اینکه یکی از مراحل گزینشی المپیک را سپری کند، در جام فجر فقط تست دوپینگ داد.

سهراب مرادی تست داد و روی تخته نیامد!

به گزارش "ورزش سه"، سهراب مرادی که خودش را برای جام بین المللی فجر به میزبانی تهران آماده می کرد، در تمرینات دچار مصدومیت شدید از ناحیه کمر شد. با اینکه در ابتدا اعلام شده بود قهرمان سال های اخیر جهان باید عمل جراحی کند، این مساله با تردیدهایی مواجه شده و هنوز مشخص نیست تکلیف این وزنه بردار چه خواهد بود.


با این حال با تصمیم کادرفنی و فدراسیون برای اینکه سهراب مرادی بعد از مسابقات جهانی 2018 یکی دیگر از مراحل گزینشی المپیک را هم سپری کند، در جام فجر به صورت غیرحضوری شرکت کرد!


سهراب مرادی در وزن کشی مسابقات دسته 96 کیلوگرم جام بین المللی فجر حاضر شد و تست دوپینگ هم داد تا دومین مرحله گزینشی خود را برای المپیک 2020 پشت سر بگذارد.


با اینکه نام این وزنه بردار روی تابلو ثبت شده بود، اما برای وزنه زدن روی تخته نیامد.


در غیاب سهراب مرادی، این کیانوش رستمی بود که در حرکت یکضرب بدون دردسر توانست مدال طلا را به دست بیاورد. رستمی در رقابت با وزنه بردارانی از آلمان، ترکمنستان، بنگلادش و... که رکوردهایی بالایی نداشتند، با رکورد 172 کیلوگرم در یکضرب قهرمان شد.


تنها ایرانی حاضر در مسابقات دسته 96 کیلوگرم در ابتدا وزنه 161 کیلوگرمی و سپس وزنه 172 کیلوگرمی را بالای سر برد تا بالاتراز سایر رقبا به مقام نخست برسد. کیانوش از حرکت سوم هم انصراف داد.


به نظر می رسد رستمی بتواند در حرکت دوضرب هم بدون دردسر به عنوان قهرمانی برسد. البته ممکن است او برخلاف حرکت یکضرب به رکورد جهانی سهراب مرادی حمله کند.

 

1387392

دیدگاه‌ها