کد خبر : 1594691 | 07 اسفند 1397 ساعت 18:18 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال حضور اسدی در ترکیب اصلی پرسپولیس

احتمال دارد محمد امین اسدی مهاجم جوان تیم پرسپولیس در مقابل صنعت نفت، فیکس شود.

احتمال حضور اسدی در ترکیب اصلی پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت روزهای سختی را تجربه می‌کنند و برای بازگشت به روزهای خوب، چاره ای جز غلبه بر صنعت نفت، نساجی و سپیدرود ندارند. آن ها در نیم فصل دوم ۵ گل زده زده اند که نقش مهاجمان تیم در این گل ها ۲ تا بوده و هردو توسط علی علیپور به ثمر رسیده است.

 

نمایش ضعیف بودیمیر و جدایی منشا باعث شده تا برانکو به سراغ یک زوج جدید در کنار علی علیپور باشد. سرخ ها روی نیمکت سعید کریمی و محمد امین اسدی را به عنوان مهاجمان نوک ذخیره در اختیار دارند و به نظر می‌رسد پروفسور در مقابل صنعت نفت قصد استفاده از اسدی را دارد.

 

محمد امین اسدی که دومین سال حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند، در لیگ هفدهم فرصتی برای نمایش توانایی هایش پیدا نکرد و امسال هم فعلا نتوانسته گلزنی کند اما یک فرصت بازی از ابتدای مسابقه، می‌تواند استارت این مهاجم جوان را بزند و باعث شود پرسپولیس صاحب یک مهاجم گلزن و جوان دیگر شود؛ همانطور که ۴ سال پیش علی علیپور با گلزنی مقابل نفت مسجد سلیمان و استقلال، پدیده و سپس ستاره پرسپولیس شد.

 

اسدی بلند قامت، در مقابل نفت مسجد سلیمان هم به میدان رفت اما نتوانست کار خاصی انجام دهد و باید دید اگر مقابل صنعت نفت آبادان فیکس باشد، چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها