کد خبر : 1596004 | 12 اسفند 1397 ساعت 18:51 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

بنجامین پاوارد:

نمی توانستم پیشنهاد بایرن را رد کنم

مدافع راست تیم ملی فرانسه و باشگاه اشتوتگارت، در انتقالات ژانویه با بایرن قرارداد امضا کرد و از تابستان برای مونیخی ها توپ خواهد زد.

نمی توانستم پیشنهاد بایرن را رد کنم

به گزارش "ورزش سه"، پاوارد در جام جهانی 2018 بسیار خوش درخشید و با فرانسه عنوان قهرمانی دنیا را جشن گرفت. او که در اشتوتگارت نیز یکی از ستارهای تعیین کننده محسوب می شود، سرانجام از بین پیشنهادات مختلفی که دریافت کرده بود، بایرن را انتخاب کرد و از فصل بعد برای این باشگاه بازی خواهد کرد.

انتقالی که هنوز هم از سوی عده ای از هواداران اشتوتگارت مورد پذیرش قرار نگرفته است.

 

 

1339753

 

 

پاوارد در همین رابطه به تله فوت گفت:« برخی از هواداران نتوانسته اند انتقال من به بایرن را درک کنند؛ چرا که بایرن را دشمن خود می دانند. آنها عصبانی هستند ولی باید بدانند که این فرصت بی نظیری برای من بود.در ابتدا مخالفت ها بیشتر نیز بود؛ ولی رفته رفته دسته ای از هواداران بار دیگر رابطه خوبی با من برقرار کرده اند.

واقعیت این است که نمی توانستم پیشنهاد بایرن را رد کنم. چنین شانسی همیشه به شما رو نمی کند. بایرن بهترین تیم آلمان و یکی از بهترین تیم های دنیاست؛ اگر نگوییم بهترین. من همیشه به خودم و توانایی هایم اطمینان داشته ام. البته برخی مردم نسبت به من تردیدهایی دارند ولی خودم نه. می خواهم ثابت کنم که اعتماد بایرن به من، بی دلیل نبوده است.»

 

دیدگاه‌ها