کد خبر : 1594459 | 06 اسفند 1397 ساعت 16:48 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: یک هفته زمان بدهید تا شرایط تغییر کند

سرمربی شهرداری ماهشهر می گوید بازی برابر ملوان بازی با کیفیتی نبود.

پاشازاده: یک هفته زمان بدهید تا شرایط تغییر کند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده بعد از شکست برابر ملوان گفت: بازی با کیفیتی نبود. هم به دلیل زمین و هم به دلیل دفاع فشرده دو تیم بازی خوب نبود و البته بازی کردن در انزلی همیشه سخت است حتی برای استقلال و پرسپولیس.


او ادامه داد: ما قصد داشتیم بازی را کنترل کنیم و از ضدحمله ها استفاده کنیم که نشد و در دقایق پایانی بازی هم گل بدی دریافت کردیم. روی گل هم زمانش بد بود و هم اشتباه فردی که می توانستیم در آن صحنه بهتر عمل کنیم.


وی افزود: ما تنها دو جلسه فرصت تمرین دادن تیم مان را داشتیم و از نظر بدنی و روحی و روانی شرایط مان واقعا بد بود. نمی خواهم حرفی بزنم که کسی ناراحت شود ولی واقعا شرایط تیم ما بد است.


پاشازاده در مورد  تغییراتی که در شهرداری ماهشهر انجام داده است هم گفت: ما سعی کردیم پست چند بازیکن را تغییر بدهیم. تیم ما روح بردن و خواستن را نداشت و شما این را امروز در زمین دیدید. دست و بال من بسته است چون یکسری بازیکن ما آماده نیستند و یکسری را هم مجبور شدم پست شان را تغییر بدهم. مشکلات زیاد است اما مسئولان دست به دست هم داده اند تا شرایط را تغییر بدهند. این تیم یک هفته فرصت می خواهد تا خیلی بهتر بشود، بازی بعدی مان سخت است اما بعد از آن یک هفته فرصت داریم تا شرایط تیم را تغییر بدهیم.

 

دیدگاه‌ها