کد خبر : 1546346 | 26 مرداد 1397 ساعت 14:25 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی قرضی برای مدت دو سال

رسمی: دنیل ارزانی به سلتیک پیوست

باشگاه سلتیک اعلام کرد که دنیل ارزانی، ستاره ایرانی الاصل منچسترسیتی را به صورت قرضی و برای دو سال به خدمت گرفته است.

رسمی: دنیل ارزانی به سلتیک پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ارزانی که متولد استرالیا است، در تابستان جاری، باشگاه ملبورن سیتی را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد و حالا دو فصل پیش رویش را به صورت قرضی در سلتیک بازی خواهد کرد. حالا هافبک هجومی سلتیک، پیراهن سپید و سبز را به تن خواهد کرد تا به تیمش در رقابت های این فصل کمک کند.

 

 

1327882

 

 

ارزانی در مصاحبه با سایت باشگاه سلتیک گفت:" سلتیک باشگاه بزرگی است و تاریخ استثنایی دارد و همچنین یکی از پرطرفدارترین ها در جهان، بنابراین منتظر شروع با این تیم هستم. برنامه من این بود که به سلتیک بیایم و با برندن راجرز، کار را آغاز کنم و برایم خیلی جذاب بود که این اتفاق نهایی شد. من واقعا هیجان زده هستم. با مربی کمی صحبت کرده ایم، بیشتر راجع به اینکه چه زمانی به تیم اضافه شوم و شروع کنیم ولی پس از حضور در باشگاه، مکالمات بیشتر هم خواهد شد. من اینجا هستم که بهترین عملکرد ممکن را برای تیم داشته باشم."

 

ارزانی در سلتیک با هم تیمی اش در تیم ملی استرالیا یعنی تام راجیک، همتیمی خواهد شد، بازیکنی که اخیرا با سلتیک تا 2023 تمدید کرده است. ارزانی ادامه داد:" تمام بازی‌های خانگی سلتیک فوق العاده است. صحنه‌های بازی استثنایی است و من عاشق تماشای هواداران هستم. من مهاجم هستم و خیلی امیدوارم که بتوانم برای تیم بدرخشم."

دیدگاه‌ها