کد خبر : 1340370 | 22 تیر 1395 ساعت 15:27 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

پله با پول شاندونگ چه می کند ؟

صد راه حل برای ولخرجی مهاجم ایتالیایی

دیروز گزاتزیانو پله، مهاجم 31 ساله تیم ملی ایتالیا و باشگاه ساوتهمپتون به تیم شاندونگ پیوست.

صد راه حل برای  ولخرجی مهاجم ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه" ، مبلغ قرارداد پله 40 میلیون یورو برای دو سال و نیم می‌باشد . البته پرداخت این مبالغ گزاف در سالهای اخیر تبدیل به یک موضوع عادی برای تیم های چینی شده است . 


قصد داریم 19 اتفاقی  که با این قرارداد گزاف قابل انجام است را مورد بررسی قرار دهیم .

 

 

1126163

 

1-  با یک ساعت درآمد پله و 1800 یورو می توان در رستوران کراکو میلان که یکی از لوکس ترین رستوران های دنیا به حساب می‌آید ، یکی از مجلل ترین غذاها را سرو کرد.


2-  با در آمد یک روز این مهاجم ایتالیایی، خرید یک دستگاه آئودی 3 به مبلغ 41.900 یورو به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.


3-  گران‌ترین بلیط تاریخ مسابقات NBA آمریکا، بین دو تیم گلدن استیت و کیلیولند  به ارزش 49.500 یورو بوده است . برای پله، این مبلغ تنها دستمزد یک روز و نیم کار می‌باشد.


4-  گران‌ترین حیوان خانگی دنیا کدام است؟ نوع خاصی از طوطی به ارزش 13 هزار یورو. پرداخت این مبلغ برای گراتزیانو پله مشکلی نیست و تنها با 7 ساعت کار قادر به خرید این‌گونه خاص از طوطی خواهد بود.


5-  تنها 15 ساعت کار و دریافت 28.450 هزار یورو می‌تواند تعطیلات خاصی را در یکی از مجلل ترین کشتی های تفریحی دنیا به نام قایق نقره ای برای پله رقم بزند.


6-  یکی از گرانترین آرایشگرهای دنیا، کسی است که برای اصلاح موهای جاستین بیبر 36.400 هزار یورو دریافت می کند . گراتزیانو پله با کمتر از یک روز فعالیت، می‌تواند موهای خود را به دست این آرایشگر حاذق بسپارد.


7-  10 شب اقامت در برج العرب و تنها یک روز کار برای پله، با پرداخت 44 هزار یورو پله می تواند تعطیلات شیرینی را در این هتل - برج بگذراند.

 

 

1126164

 

8-  برای پرواز در کهکشان ها با فضا پیما، 226 هزار یورو لازم است و مهاجم سابق ساوتهمپتون می تواند با کمتر از یک هفته کار، این سفر رویایی و بی نظیر را تجربه کند .


9-  به کره زمین بازمی‌گردیم. ماشینی که برای پله برای رانندگی در چین در نظر گرفته شده است، یک بنتلی شیک به مبلغ 308 هزار یورو و برای در حدود یک هفته کار در نظر گرفته شده است.


10-  با پرداخت 1.3 میلیون یورو، یکی از مجلل‌ترین آپارتمان های شهر میلان در منطقه مرکزی این شهر برای مهاجم جدید شاندونگ در نظر گرفته شده است. رویایی نیست ؟


11-  برای رفت و آمد پله، یک جت شخصی در نظر گرفته شده است که مبلغ آن 2.9 میلیون یورو می باشد. برای این بازیکن، پرداخت این مبلغ تنها با 2 ماه فعالیت در چین امکان‌پذیر است .


12-  اگر به جز زمین فوتبال، پله علاقمند است که سرعت بسیار بالا را تجربه کند، ما برای او یک لامبورگینی رود استار به ارزش 3.6 میلیون یورو در نظر گرفته‌ایم.


13-  تمام بازیکنان لچه، باشگاه ایتالیایی را می توان تنها با 5 میلیون یورو خرید. اگر پله قصد خرید این بازیکنان را دارد، در حدود 4 ماه درآمد خود را باید به این کار اختصاص دهد.


14-  بعید به نظر می رسد پله قصد داشته باشد در آینده ای نزدیک در مادرید زندگی کند. اما اگر روزی قصد عزیمت به پایتخت اسپانیا را داشت، قصر 7 میلیون یورویی کریس رونالدو تنها با پرداخت 5 ماه از دستمزدش برای او آماده است.


15-   فروزینونه ، باشگاهی که در این فصل به سری ب سقوط کرد، تنها 8 میلیون یورو را به عنوان بودجه فصل بعد در نظر گرفته است. اگر روزی پله قصد تیم‌داری داشت، دستمزد شش ماه بازی او در چین برای مدیریت در این باشگاه قابل قبول می‌باشد.


16-  اگر پله قصد دارد تعطیلات خود را در کشتی بی نظیر و مجلل مونالیزا در ایتالیا سپری کند، بعد از گرفتن 7 ماه دستمزد خود می تواند این کشتی را به مبلغ 8.7 میلیون یورو خریداری کند.

 

1126165

 


17-  برای هر انسانی، گذراندن تعطیلاتی بی‌نظیر و خصوصی در یک جزیره شخصی رویایی بی‌نظیر به شمار می آید. جزیره سرسبز و دیدنی ایتانگا در برزیل، برای تعطیلات پله در نظر گرفته است. به مبلغ 12.675 میلیون یورو و پرداخت ده ماه از دستمزد این بازیکن ایتالیایی.


18-  بعد از 2 سال فعالیت در چین، اگر پله قصد داشت در بازار نقل و انتقالات فعالیت کند ، با استفاده از بند آزاد سازی 25 میلیون یورویی میرالیم پیانیچ، ستاره جدید یوونتوس، این بازیکن را آزاد و به تیم دیگری انتقال دهد.


19-   تابلو " برکه نیلوفرهای آبی"   از شاهکارهای کلودیو مونه، نقاش فوق العاده فرانسوی به شمار می آید و در موزه هنرهای سانفرانسیسکو نگهداری می‌شود. اگر گراتزیانو به دنیای هنر علاقمند است، می تواند این شاهکار هنری را به مبلغ 40 میلیون یورو خریداری کرده و به کلکسیون خود انتقال دهد.

دیدگاه‌ها